[ویدیو] مقایسه‌ی گوشی‌های ال‌جی V20 و گلکسی نوت ۷

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امسال بدون شک دو تا از پرسروصداترین محصولاتی که به بازار گوشی‌های هوشمند راه پیدا کردند، گلکسی نوت ۷ و ال‌جی V20 بودند. ال‌جی V20 را به‌عنوان بزرگ‌ترین گوشی امسالش معرفی کرده و آن را به قابلیت‌هایی مثل داشتن دوربین پشت دوتایی تجهیز کرد. V20 از دید کارشناسان یک گوشی میان V10 و G5 است که از یک سو دوربین دوتایی و زبان طراحی G5 را دارد و سوی دیگر همچون V10 یک نمایشگر باریک اضافی دارد و از یک بدنه‌ی مستحکم برخوردار است.

از سوی دیگر گلکسی نوت ۷ این‌بار به‌عنوان مطرح‌ترین و قدرتمندترین گوشی سامسونگ ظاهر شد؛ گوشی قدرتمندی که با اسکنر عنبیه‌ی چشم و قلم ضدآبی آمده که تا عمق یک‌ متری آب هم کار می‌کند. این گوشی اگرچه به‌خاطر مشکلاتی که باتری‌‌اش درست می‌کرد و ماجرای انفجارهایش، حواشی زیادی برایش درست شده، اما همچنان صرف‌نظر از این مشکل، نمی‌توان برجستگی و امتیازهایش را در تست‌های پیشین مربوط به مقاومت بدنه و سرعت و البته دوربینش نادیده گرفت.

در این ویدیو  همه‌چیز از ظاهر گوشی‌ها تا رابط کاربری و مشخصات فنی مورد مقایسه قرار می‌گیرند.

در ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، این دو گوشی با هم مقایسه می‌شوند تا دو گوشی هم‌وطن کره‌ای در همه‌ی ابعاد اولا بررسی و سپس نسبت به هم ارزیابی شوند.

در این ویدیو که کارشناس سایت Android Authority آن را ساخته، همه‌چیز از ظاهر گوشی‌ها تا رابط کاربری و مشخصات فنی مورد مقایسه قرار می‌گیرند. شما در این ویدیو ابتدا V20 را با نمایشگر بزرگ اما بدنه‌ی خوش‌دستش در دست کارشناس سایت می‌بینید و سپس نوبت به کار کردن با آن و معرفی مختصر گوشی می‌‌رسد. همین اتفاق درمورد گلکسی نوت ۷ هم می‌افتد و در نهایت می‌توانید نتیجه‌گیری کارشناس سایت Android Authority را ببینید.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی مقایسه دو گوشی پرچم‌دار ال‌جی و سامسونگ را با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    به نظرم وی بیست خوبه و نسخه کوچیکتر اون یعنی v32 نوت هفت هم خوبه اما v20 رو ترجیح میدم

  2. Avatar امید

    قویترین گوشی سامسونگ همونه که زرتی آتیش میگیره ؟؟؟ پس وای به حال میانرده های سامسونگ !!
    بهترین هدیه ای که میتونید به دشمنتون بدید همین گوشی سامسونگه ، یه هفته ای کارش تمومه :-))

    1. Avatar هومن

      توصیه من به شما خوردن کمتره نمکه 🙂

      1. Avatar علی

        خخخخخخخ

  3. Avatar بهرام مستوفی

    من تجربه استفاده از نوت ۷ رو دارم البته الان یک هفته هست که پیرو فراخوان سامسونگ گوشی رو تحویل دادم و منتظرم تا گوشی جدید با باتری اصلاح شده بهم بدن. اما اون گوشی واقعا معرکه بود و هیچ ایرادی به جز باتری بهش وارد نبود. نکته مهم در مقایسه گوشی های اندرویدی توجه به رابط کاربریه چون گوشی ها اکثرا از اندروید خام استفاده نمیکنن و به نظر من تاچ ویز سامسونگ واقعا عالیه و نزدیکترین تجربه به آیفون رو روی اندروید رقم میزنه

    1. Avatar kamrani

      داداش اینکه میشه کپی.بنظر من شرکتایی مثل هواوی و سامسونگ فقط از اپل الهام میگیرنو دنبال نو اوری نیستن.اسکنر عنبه چشم و دوربین دوتایی فقط یه بخش از نو اوریه بیثه بخشا کپیه.شخصا ال جی رو یخاطر نو اوری هاش و اینکه کپی نمیکنه دوس دارم.

      1. Avatar Moslem

        دقیقا منم به خاطر همین عاشق الجیم

  4. Avatar Mozi

    من خودم میخواستم وی ۲۰بخرم ولی اس ۷خیلی شیک تره و سرعت اجرایه برنامه ها هم عالیه فقط از لحاظ بدنه ضعیفه بدجور منتظره وی ۲۰بودم ولی ب قول دوستان سامسونگ تکراریو ترجیج میدم. هیچ گوشی ب رونی سامسونگ ندیدم.

  5. Avatar مصطفی محب

    ماشالا به ال جی ، عجب چیز بی نقصی ساخته . دمت گرم
    من خودم نوت ۵ داشتم، فروختم میخوام v20 بگیرم
    واقعا بی نقصه

  6. Avatar سینا

    من ال جی رو ترجیح میدم چون ظاهر سامسونگ تکراریه

  7. Avatar سینا

    بابا نوت ۷ خدا تومنه
    الجی حتما ارزون تره

    LG V20

  8. Avatar Next is Now

    V20 گوشی خوبیه ولی خوب قدر مسلم نوت ۷ یه چیز دیگست

    1. Avatar عماد

      V20 از نوت۷ بهتره
      قشنگ تر و محگم تر هم هست

  9. Avatar رضا

    باید منتظر نقد و بررسی تخریبی دیجی کالا برای V20 بود مثل تست غیر استانداردی که رویV10 انجام شد تست آتش با این ارتفاع شعله و تست رطوبت ۱۲ ساعته که واقعا مقاومت خیلی خوبی نشون داد، نتیجه همین تست ها بر روی یکی از پرچمداران سامسونگ جالب خواهد شد از طرفی این گوشی نوت ۷ برای استفاده داعش به عنوان انتحاری به نظر مناسب میاد

  10. Avatar میثم

    واقعا الجی پیشرفت کرده و گوشی های خاصی نسبت به همه کمپانی های دیگه تولید میکنه

  11. Avatar reza ch

    ال جی هم خوبه ولی نوت هفتو ترجیح میدم 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه