[ویدیو] نقد و بررسی ساعت هوشمند Moto 360 در دیجی‌کالا

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موتورولا در دومین تلاش خود در زمینه‌ی تولید ساعت‌های هوشمند، موتو ۳۶۰ نسل دو را رونمایی کرد. این محصول تمام ویژگی‌های مثبت نسل قبل خود را دارد و اکثر نقاط ضعف آن برطرف شده است. این ساعت در دو اندازه‌ی کوچک و بزرگ ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری تولید شده. همچنین شارژدهی آن به‌طور قابل‌توجهی بهبود یافته و نمایش‌گر آن از رزولوشن بیش‌تری برخوردار است. همه‌ی این بهبودها در نسل دوم موتو ۳۶۰ سبب شده تا این دستگاه از قیمت بیش‌تری در مقایسه با نسل گذشته‌ی خود برخوردار باشد (قیمت جهانی). نکته‌ی مثبت و برجسته‌ی دیگر این ساعت دایره‌ای، مربوط به سازگاری آن با دو سیستم‌عامل اندروید و iOS است.

روی‌هم‌رفته اگر وجود یک ساعت هوشمند در کنار گوشی‌تان را یک نیاز می‌بینید و فکر می‌کنید این دستگاه می‌تواند کمک زیادی در زندگی‌تان کند، موتو ۳۶۰ نسل دو یکی از بهترین ساعت‌های هوشمندی است که می‌توانید در بازار تهیه کنید. البته ما این ساعت هوشمند را تنها به دارندگان گوشی‌های اندرویدی پیشنهاد می‌دهیم. چراکه کاربران گوشی‌های ویندوزی امکان اتصال گوشی خود به این ساعت را ندارند و کاربران آیفون، امکان استفاده از تمام قابلیت‌های این ساعت هوشمند را ندارند.

ما در دیجی‌کالا این فرصت را داشتیم تا با این ساعت هوشمند زیبای موتورولا کار کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین برای آشنایی دقیق و کامل این ساعت هوشمند زیبای موتورولا می‌توانید نقد و بررسی ویدیویی آن را تماشا کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Behdad

    سلام
    ممنون بابت برسی خوبتون چند مورد رو خواستم بگم
    متاسفانه تلفظ اون کلمه Wear اشتباهه و چند بار هم تکرار شد توی ویدئو!
    مورد بعدی اینکه الان نسخه آخر Android Wear نسخه ۱.۴ هستش و آپدیتش هم برای moto 360 اومده
    و در آخر اینکه اگر بحث مقایسه با Apple Watch باشه ساعت هایی مثل Huawei Watch و LG Watch Urbane 2 اسپیکر دارن و میتونید باهاشون تماس هم بر قرار کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه