ویدیو پروژکتور جدید سونی خیلی گران است

۲۵ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی ویدیو پروژکتور جدیدی معرفی کرد که از خیلی جهات هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. این محصول توانایی پخش ویدیو و تصاویر با کیفیت ۴K‌را دارد. همچنین به تکنولوژی HDR مجهز شده تا بتواند تصاویر و ویدیوهای با رنگ‌های طبیعی پخش کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول همه کاره‌ی سونی با قیمت ۱۴۹۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

پروژکتور جدید سونی اولین محصول دنیا است که از Hybrid Log-Gamma پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی برای پخش زنده‌ی تصاویر با کیفیت UHD به کار می‌رود. در حال حاضر مضامین زیادی با کیفیت ۴K تولید نشده؛ اما می‌توان برنامه‌های سایت‌های Amazon و Netflix را با کیفیت ۴K تماشا کرد و حتی می‌توان به آن پخش کننده‌‌های دیسک‌های بلوری ۴K مانند Xbox One S را متصل کرد. این دستگاه VPL-VW675ES نام دارد و از کنتراست ۳۵۰۰۰۰:۱ برخوردار است.

sony-vpl-vw675es-2-720x720

پروژکتور ۴K شرکت سونی با توجه به پنل‌های SXRD ساخته شده که برای نمایش واقعی تصاویر در کیفیت ۴K مورد استفاده قرار می‌گیرند. سونی ادعا می‌کند که تنها پنل‌هایی که SXRD دارند تصاویر واقعی ۴K نشان می‌دهند و سایر محصولات تقلبی هستند.

به احتمال زیاد دیدن فیلم‌ و مسابقه‌های ورزشی با این ویدیو پروژکتو بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود؛ اما همان‌طور که گفتیم قیمت بسیار بالایی دارند و شاید همه نتوانند آن را خریداری کنند.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    ۵۰ ملیون؟؟ من سکوت میکنم

  2. Avatar علیرضا حبیب زاده

    “شاید همه نتوانند آن را خریداری کنند”…

  3. Avatar احمد

    ۱۴ هزاردلار!!!
    خیلیه انصافا

  4. Avatar 3p3hr

    فوق العادست و بیشتر برای مصارف تجاری ساخته شده تا خانگی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه