[ویدیو] چیزهایی که از آیفون ۷ نمی‌دانید

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر با خواندن تمام اخبار، مشاهده‌ی نتیجه‌ی آزمایش‌ها و این‌همه حواشی که درباره‌ی آیفون ۷ تازه از راه رسیده به آن علاقه‌مند شده‌اید و حتی می‌خواهید یک دستگاه آیفون ۷ تر و تازه بخرید، حتما تعجب می‌کنید اگر بشنوید هنوز چیزهایی هست که نمی‌دانید!

اپل یک‌سری جزییات ریز را در مورد بلندگوهای چپ و راست و همچنین لمس نمایشگر در آیفون جدید ارتقا داده که احتمالا گیمرها را خیلی خوشحال می‌کند.

در ویدیویی که در ادامه می‌بینید، کارشناس سایت Every Thing Apple Pro هم ادعا می‌کند حداقل ده نکته بوده که نه اپل درباره‌ی آیفون جدید مطرح کرده و نه خودش به‌عنوان کارشناس تا به این‌جا آن‌ها را می‌دانسته. این ده نکته از کلی‌ترین چیزها مثل قیمت واقعی آیفون و حتی تاریخچه‌ی قیمت قطعات آن را شامل می‌شود و دامنه‌اش تا عمیق‌ترین جزییات مثل جنس لنز و دکمه‌ی Home‌ هم ادامه دارد. لنز دوربین آیفون که در مدل قبلی یعنی ۶s از جنس کریستال یاقوت کبود بوده است اما در آیفون ۷ و ۷ پلاس، هم دکمه‌ی Home‌ و هم لنز ار جنس شیشه‌ی معمولی هستند. این شاید به‌خاطر کوتاه‌تر کردن پروسه‌ی تولید بوده اما به‌هر حال نوعی تنزل محسوب می‌شود. از طرفی همان‌طور که در این ویدیو می‌بینید، اپل یک‌سری جزییات ریز را در مورد بلندگوهای چپ و راست و همچنین لمس نمایشگر در آیفون جدید ارتقا داده که احتمالا گیمرها را خیلی خوشحال می‌کند.

درمورد طراحی ظاهری هم چیزی که امسال خیلی توی چشم آمد، رنگ مشکی براق آیفون ۷ بود. در این مورد هم چیزهایی در ویدیو خواهید دید. همچنین خواهید دید که نمایشگر آیفون ۷ تنظیماتی دارد که حتی از این هم روشن‌تر شود.

برای طرفداران پروپا قرص آیفون، دانستن چند نکته‌ی اضافی که فقط با در دست گرفتن گوشی به دست می‌آید، می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: Every Thing Apple Pro

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Ebad

    سلام خدمت دوستان
    ایا هر دو اسپیکر ایفون در قسمت پایین کار میکنه یا یکی تزیینی هست ؟

  2. مصطفی

    هر وقت لایتنینگ اپل رو می بینم یاد سوکت سامسونگ کوربی میافتم…
    کارایی های دیگه لایتنینگ، چی تعریف شده؟

  3. مهرداد

    دوستان کسی آیفون ۷ خریده ؟ مشکل خورده ؟

    1. هـژير

      سلام هیچ مشکلی نداره من ٧پلاس شو دارم عالیه

  4. سجاد

    تنها نکته جالب توجهی که داشت بحث دوربین دوتایی و استفاده از لنز واید در نور کم بود که البته این به یک دلیل کاملا منطقیه اونم اینه که درچیه دیافراگم لنز واید ۱.۸ هستش و نور خیلی بیشتری واردش میشه و به درد محیط تاریک میخوره ولی لنز تله درچیه دیافراگم ۲.۸ داره که طبیعتا باعث میشه عکس در محیط کم نور تاریک باشه.

    1. علي

      کاملا موافقم و خیلی خوب توضیح دادید

  5. علي

    با سلام خدمت تیم دیجی کالا عزیز
    یه قسمت از صحبت هاى این فرد درست نیست

    اون قسمت که میگه صدا بین بلندگو هاى سمت راست و چپ با طرز قرار دادن تغییر میکنه درست نیست من خودم پلاس دارم اصلا اینجور نیست دلیلش هم اینه اون قسمت سمت چپ اصلا بلندگو نداره و این گوشى دو تا بلندگو داره فقط یکى راست و یکى بالا قسمت مکالمه و سمت چپ تزیینی هست
    میتونین خودتون هم تست کنین
    یا مقالات کالبدشکافی ایفون ٧ ببینین
    متوجه میشین که اون تزیینی هست و براى تقارن سمت راست و چپ زیر گوشى هست فقط
    با تشکر

    1. Mohamad.google

      سلام.داداش منظورش از چب و راست شدن صدا از بخش پایینی گوشی نبود که منظورش اینه وقتی یه فیلم استریو میبینین گوشی از سمت چپ صدای R پخش میکنه از سمت راست صدای L ، گوشی رو به چرخونین باز سمت چپ میشه R و سمت راستم میشه L،و این اوج هوشمند بودن گوشی رو میرسونه .

      1. علي

        عزیز وقتی اصلا اسپیکر نداره چپ پس چجور بره چپ
        یا r بشه
        بعدشم دقیق بخون زیر نویس رو نوشته هنگام بازى کردن نه فیلم دیدن
        نوشته با تغییر سمت گوشی بلندگو تغییر میکنه حالتش بخونین دقیق زیر نویس و دقت کنین
        اسمى از فیلم دیدن نیاورده

      2. سجاد

        شما یه چیزی رو اطلاع نداری . مدام هم روی اشتباهت پافشاری داری دوست عزیز
        اسپیکر ها در سمت پایین و همچنین سمت بالا همون جایی که صدای مکاملمه رو ازش میشنوید هستش یعنی چپ و راست گوشی هر سمت ۱ عدد اسپیکر داره
        بحث فیلم یا چیز دیگه نیست، هر محتوایی که از صدای استریو پشتیبانی کنه میتونه به صورت هوشمند از این قابلیت چرخش و تغییر صدای چپ و راست استفاده کنه و اگرم که صدایی استریو نباشه از دو اسپیکر چپ و راست به صورت یکنواخت پخش خواهد شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه