بزودی ویندوز ۱۰ موبایل برای تعدادی از گوشی‌های لومیا عرضه می‌شود

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت اعلام کرده که قرار است نسخه‌ی ویندوز ۱۰ را برای سیستم عامل گوشی‌های قدیمی‌تر سری لومیا هم ارایه بدهد، ولی این شرکت هنوز هیچ تاریخ مشخصی را برای عرضه‌ی این نسخه‌ی بروزرسانی اعلام نکرده است. اما یک منبع ایتالیایی لیست تعدادی از گوشی‌های لومیا را منتشر کرده و گفته که طی هفته‌ی آینده، سیستم عامل این‌ها به ویندوز ۱۰ ارتقا پیدا خواهد کرد.

مدتی پیش مایکروسافت اعلام کرده بود که بروزرسان ویندوز ۱۰ را برای تعدادی از گوشی‌های لومیا عرضه خواهد کرد.

مدتی پیش مایکروسافت اعلام کرده بود که بروزرسان ویندوز ۱۰ را برای تعدادی از گوشی‌های لومیا عرضه خواهد کرد. اما هنوز هیچکدام از مدل‌های لومیا از ویندوز ۱۰ بهره‌مند نشده‌اند. حالا مایکروسافت در اخبار جدیدش، اعلام کرده که در صورت عرضه‌ی این نسخه، تمام گوشی‌های لومیا و حتی مدل‌های قدیمی‌تر، از این امتیاز بهره‌مند خواهند شد.

در جدیدترین اخبار دیده شده که یک منبع ایتالیایی لیست تعدادی از گوشی‌های لومیا را روی صفحه‌ی رسمی توییترش منتشر کرده و نوشته که این‌ها طی هفته‌ی آینده بروزرسان ویندوز ۱۰ را خواهند داشت.

در این لیست ذکر شده که گوشی‌های لومیا ۵۳۵، ۶۳۵، ۷۳۵، ۸۳۰، ۹۳۰، و ۱۵۲۰ در هفته‌ی سوم اسفند (بین هفدهم تا بیست و سوم اسفند ماه) از ویندوز ۱۰ بهره‌مند خواهند شد. اگر این خبر صحت داشته باشد و این اتفاق بیفتد، انتظار داریم که بزودی این بروزرسانی در کشورهای دیگر هم قابل دسترس باشد.

microsoft-lumia-windows-10__-2

microsoft-lumia-windows-10

منبع: Plaffo و GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Saeed

    خب اگه یه نگاهی به تاریخ بکنیم میبینیم که
    این شرکت هنوز هیچ تاریخ مشخصی را برای عرضه‌ی این نسخه‌ی بروزرسانی اعلام نکرده است
    یه جمله تکراری

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه