ویچر ۳ هفته‌ای یک میلیون نسخه فروخته است

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شک و گمانی درباره‌ی موفقیت بالای قسمت سوم از مجموعه بازی‌های «ویچر» وجود نداشت، اما حالا می‌توانیم این موفقیت را با ارقام دقیق تخمین بزنیم.

قسمت سوم از مجموعه بازی‌های ویچر در شش هفته‌ی نخست عرضه‌ی خود، توانسته است شش میلیون نسخه بفروشد.

بر اساس آخرین آمار و ارقام اعلام شده از سوی شرکت بازی‌سازی CD Projekt Red، بازی «ویچر ۳» توانسته است تنها در شش هفته‌ی اول عرضه‌ی خود، شش میلیون نسخه بفروشد. از این شش میلیون نسخه‌ی فروخته شده، یک میلیون آن توسط فروشگاه آنلاین این شرکت یعنی GOG.com خریداری شده‌اند.

Witcher_1

با توجه به اینکه بازی‌کننده‌های کنسولی حدودا برای اولین بار است که اسم بازی «ویچر» را می‌شنوند، فروش بالای این بازی نشان از موفقیت تیم مارکتینگ این بازی دارد. شماره‌ی اول بازی ویچر در سال ۲۰۰۷ تنها برای کامپیوتر عرضه شده بود. پس از آن هم در سال ۲۰۱۱ تنها شاهد عرضه‌ی «ویچر ۲» روی رایانه‌های شخصی بودیم.

شرکت CD Projekt Red می‌گوید که فروش بازی‌های‌اش نسبت به سال گذشته شاهد ۶۰۰ درصد افزایش بوده است. تمام این افزایش در فروش هم به ویچر ۳ مربوط می‌شود. این شرکت با فروش بالای بازی خود، فعلا ۶۳ میلیون دلار سود کرده است.

اگر بخواهیم این رقم را با سال گذشته که در آن این شرکت لهستانی ۱.۳ میلیون دلار سود کرده بود، مقایسه کنیم، با افزایش ۴۸۰۰ درصدی سود این شرکت مواجه خواهیم شد.

شرکت CD Projekt Red تا به امروز ۱۶ محتوای دانلودی رایگان برای ویچر ۳ عرضه کرده است. برنامه‌ا‌ی برای عرضه‌ی دو بسته‌ی الحاقی بزرگ هم وجود دارد. اولین بسته‌ی الحاقی که Hearts of Stone نام دارد در مهر ماه عرضه خواهد شد. عرضه‌ی دومین بسته‌ی الحاقی هم که Blood and Wine نام دارد برای سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی شده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ مه سال جاری (۲۹ اردیبهشت) برای سه پلتفرم ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

منبع: Tech Radar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه