پادکستی در دو فصل برای سفر دور ایران

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سفر کجا بریم

تعطیلات عید نوروز بازار سفرهای داخلی داغ داغ است. همه بار و بندیل سفر را جمع می‌کنیم و دلمان می‌خواهد از دغدغه‌های روزانه و استرس‌های کاری به دور باشیم و از طبیعت کشور چهار فصل ایران لذت ببریم. اما مهم‌ترین سوال این است: «سفر کجا برویم؟» برای انتخاب مقصد سفرمان جاذبه‌های گردشگری مختلف را باهم مقایسه می‌کنیم و در نهایت سردرگم می‌شویم و نمی‌توانیم انتخاب درستی داشته باشیم. سفر کجا بریمپیشنهاد ما به شما این است قبل از هرچیز پادکست تراول کست را گوش بدهیم و با مناطق مختلف ایران آشنا شوید سپس با توجه به علاقه‌ای که دارید انتخاب درستی از سفر نوروزی خود داشته باشید و خاطرات زیبایی را رقم بزنید.

رادیو «تراول کست» در دو فصل ارائه شده است که در فصل اول به معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران می‌پردازد و در فصل دوم با توریست‌ها و گردشگران مصاحبه می‌کند و تجربیات آنها را در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد.

رادیو «تراول کست» قصد دارد در کنار بخش سرگرمی پادکست، به معرفی مکان‌های دیدنی کشورمان ایران بپردازد، تجربه های سفر را با دیگران به اشتراک بگذارد، نگاهی به دنیای ادبیات و سینما داشته باشد، هیجان بیشتری برای مسافران و گردشگران ایجاد کند و به آموزش اصول سفر، «اکوتوریسم» و «هیچ هایکینگ» بپردازد. به قول شیخ اجل، سعدی شیراز: «به راه بادیه رفتن، به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، به قدر وسع بکوشم».

«مجید قربانی» راوی این پادکست گفته است:

«به صورت کلی در فصل دوم روند کار عوض شده است، به جای مونولوگ کار کردن از قالب مصاحبه استفاده کرده‌ایم. خود همین پادکست برای شما یک جور سفر به حساب می‌آید، سفری که شروع تحقیقات یه اپیزود شروع می‌شود و با تدوین نهایی آن تمام می‌شود. سفری که باعث رشد بود، باعث دیدن بود. نه از کلمه خوبی استفاده نکردم، ما تجربیات ناب دیگران را در رابطه با سفرهای آن‌ها شنیدیم و به قول معروف وصف العیش، نصف‌العیش بوده اما این سفرها تنها در مکان نبود، ما سفری داشتیم از انسانیت، در رفتار و عادت‌ها، در برخوردها و دوری‌ها، در ترس‌ها و خنده‌ها. ما سفری داشتیم که تصمیم گرفتیم با اشتراک آن هم بیشتر لذت ببریم و در نهایت هم نوع متفاوتی از سفر رو تجربه کنیم.

سفری که با یک هدفون در گوش گذاشتن شروع می‌شود ولی انتهای آن ممکن است نامعلوم باشد.»

دانلود رایگان پادکست از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه