پاناسونیک نیز به زودی دوربین فول فریم بدون آینه معرفی می‌کند

۱۱ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که تنها سه روز تا معرفی دوربین فول فریم و بدون آینه کانن باقی مانده‌، شایعات می‌گویند پاناسونیک نیز سوم مهرماه اولین دوربین فول فریم بدون آینه خود را معرفی خواهد کرد.

تا پیش از این هربار اسم پاناسونیک در زمینه دوربین شنیده می‌شد، در کنار آن یاد سنسور میکرو سه چهارم می‌افتادیم. درواقع ۱۰ سالی است که پاناسونیک انواع دوربین با این سنسور کوچکتر را معرفی کرده و معمولا دوربین‌های این شرکت برای فیلم‌برداری نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته‌اند و توسط کاربران حرفه‌ای استفاده می‌شوند.

تاریخ معرفی دوربین جدید پاناسونیک، یک روز قبل از شروع نمایشگاه جهانی و مشهور عکاسی یعنی Photokina 2018 خواهد بود که در کشور آلمان برگزار می‌شود. زمان عرضه این دوربین نیز در نیمه اول سال ۲۰۱۹ تخمین شده است.

همچنین آنطور که گفته شده، دوربین جدید این شرکت به اندازه دوربین‌های سری Z نیکون که به تازگی معرفی شدند، جذاب و قدرتمند خواهند بود. پاناسونیک با توجه به تجربه خود در ساخت دوربین‌های بدون آینه و فوق العاده برای فیلم‌برداری، انتظار می‌رود قابلیت‌های فیلم‌برداری ویژه‌ای را هم برای این دوربین در نظر گرفته باشد.

سونی حالا سه رقیب جدید در دنیای دوربین‌های بدون آینه دارد

اگر این گزارش و شایعات درست باشد، این خبرها بیش از همه برای سونی نگران کننده خواهد بود. تا پیش از معرفی دوربین بدون آینه نیکون و البته دوربین آتی کنون، سونی سلطان بلامنازع دوربین‌های فول فریم بدون آینه بود. هنوز دوربین‌های نیکون و کنون به بازار عرضه نشده اما بسیاری همچنان دوربین‌های سونی را گزینه بهتری برای کسانی که به دنبال فیلم‌برداری هستند می‌دانند. حالا اما با ورود پاناسونیک به این بخش، شاید بتوان گفت سونی نیز رقیب جدی‌تری در زمینه فیلم‌برداری با دوربین‌های بدون آینه و فول فریم پیدا کرده و باید ببینیم این شرکت چطور به رقابت با رقبای جدید خود خواهد پرداخت.

در نهایت تمام این خبرها برای مصرف کنندگان خوشحال کننده خواهد بود. تا همین چند وقت پیش اگر دوربین بدون آینه و فول فریم می‌خواستید، سونی تنها و بهترین گزینه شما بود اما شرایط در حال تغییر است و اضافه شدن سه رقیب جدید برای سونی، می‌تواند در نهایت به رشد بیشتر دوربین‌ها کمک کرده و به نفع مصرف کنندگان باشد. شما درباره این موضوع چه فکر می‌کنید؟

منبع: PetaPixel

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پژمان

    آتلیه دار هستم
    واقعا با این قیمت ها مگه کسی میتونه دوربین تهیه کنه؟
    مالیاتمو امثال ۴ برابر پارسال بستند . دارم جمع میکنم ۵ نفر پرسنل دارم انشالا سریع بروند سر یک جای بهتر مشغول شوند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه