پایان نهمین دوره‌ی مسابقات «نبرد هوش مصنوعی شریف»

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نهمین دوره از مسابقات «نبرد هوش مصنوعی شریف» با اعلام چهار تیم برتر به کار خود پایان داد. این مسابقات به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف با فراخوان بین‌المللی در ۱۵ بهمن‌ماه سال ۹۵ آغاز شد و ۴۳ تیم از بین ۲۵۰ تیم به مرحله‌ی نهایی راه یافتند. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از این دوره از مسابقات که با هدف ارتقا مهارت‌های برنامه‌نویسی و آشنایی با هوش مصنوعی برگزار شد، حمایت کرد.

IMG_9439

مرحله‌ی حضوری این مسابقات و نبرد بین گروه‌های مختلف از دانشگاه‌های سراسر کشور از روز چهارشنبه ۱۸م اسفندماه آغاز شد و با اعلام برندگان در شامگاه ۲۰م اسفند به پایان رسید. در روز پایانی مسابقات تیم‌ها به‌صورت دوبه‌دو به رقابت پرداختند. بازی نهایی بین دو تیم برتر در مراسم اختتامیه برگزار شد که مورد توجه شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان قرار گرفت.

IMG_9456

آقای مهندس «آقازاده» به نمایندگی از دیجی‌کالا در این مراسم حضور داشت. ایشان در مصاحبه با دیجی‌کالا مگ، هدف از حمایت از این مسابقات را تسهیل رابطه‌ی دانشگاه و صنعت عنوان کرد. او فاصله‌ی بین دانشگاهیان و صنعت را مشکل مهمی در ایران دانسته و خاطر نشان کرد برای مدیریت عرضه و تقاضا می‌توان از ایونت‌های دانشگاهی و علمی آموزشی برای آشنایی و نزدیک شدن بین این دو نهاد استفاده کرد.

مهندس آقازاده تاکید کرد «ما نه‌تنها از ایونت‌هایی که در حوزه‌ی مرتبط با ما هستند حمایت می‌کنیم، بلکه در آینده به دنبال برگزاری مسابقات و همایش‌هایی از این ‌دست هستیم. از همه مهم‌تر پیامدهای بعد از این رویدادهاست. این رویدادها باید بستری برای جذب دانشگاهیان به صنعت باشد و نه‌ فقط اتفاقی گذرا در زمان حال. فعالیت‌های دانشجویی و ارتباط با صنعتگران، آینده‌ای بهتر را هم برای کشور و هم برای موقعیت شغلی آینده‌ی دانشجویان رقم می‌زند.»

IMG_9458

برندگان این دوره از مسابقات «نبرد هوش مصنوعی شریف»:

رتبه اول: تیم «اسکندر بروکی» از دانشگاه صنعتی اصفهان
رتبه دوم: تیم «بدو بدو» از دانشگاه صنعتی شریف
رتبه سوم: تیم «تیلدا ۱۱۱۰۱۱۱» از دانشگاه صنعتی اصفهان
رتبه چهارم: تیم «DOS» از دانشگاه صنعتی شریف

 

429737014_145208_2896145563836107154telegram_ad2_1

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امير

    تیم سوم یعنی تیلدا از دانشگاه اصفهان بوده نه صنعتی اصفهان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه