پتنت جدید سامسونگ به گلکسی نوت ۹ اشاره می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز مشخص نیست که در طول سال‌های آینده چه اتفاقی برای سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی‌های هوشمند رخ می‌دهد. شایعات می‌گویند که این سنسور به زیر صفحه نمایش منتقل می‌شود تا دیگر شاهد دکمه‌ای فیزیکی روی گوشی نباشیم. حتی شایعه شده که این سنسور به شکلی زیر صفحه نمایش قرار میگیرد که یک بریدگی در صفحه نمایش ایجاد می‌کند. در واقع به احتمال زیاد این اتفاق رو گلکسی اس ۹ رخ می‌دهد؛ اما امروز پتنت جدید سامسونگ به این موضوع اشاره می‌کند که سنسور تشخیص اثر انگشت بدون اینکه بریدگی در صفحه نمایش ایجاد کند، به زیر صفحه نمایش منتقل خواهد شد.

در اطلاعات لو رفته گفته شده که گلکسی نوت ۹ به صفحه نمایش Infinity Display مجهز شده و سنسور تشخیص اثرانگشتی که زیر صفحه نمایش قرار گرفته سرعت بسیار بالایی خواهد داشت. در واقع سامسونگ سرانجام کاری را انجام خواهد داد که نتونست آن را روی گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ به پایان برساند و اپل هم نتوانست آن را روی آیفون X به وجود بیاورد.

پس اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشند، گلکسی نوت ۹ اولین محصولی خواهد بود که سنسور تشخیص اثر انگشت آن به زیر صفحه نمایش منتقل شده است. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت ۹ به صفحه نمایش ۶.۳۲ اینچی مجهز شده و بعید نیست که تغییراتی هم در شکل صفحه نمایش آن به وجود بیاید.

منبع: galaxyclub

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه