پخش سریال Punisher برای سال ۲۰۱۷ تایید شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اوایل امسال تایید شده بود که «جان برنثال» (Jon Bernthal) قرار است سریالی مستقل برای نقش‌اش بعنوان «مجازاتگر» (The Punisher) در شبکه‌ی Netflix داشته باشد. این شخصیت از سری شخصیت‌های کمیک «مارول» بوده و در فصل دوم سریال «بی‌باک» (Daredevil) کار خود را آغاز کرد. هنرنمایی برنثال در نقش پانیشر، بسیار ستودنی بود و به باور خیلی‌ها، بعد از مدت زیادی بالاخره یک پانیشر درست و حسابی پا به دنیای سینما و تلویزیون گذاشت. باتوجه به دو فیلمی که قبلا از این شخصیت ساخته شده و خیلی هم موفق نبودند، مارول استودیو با پس گرفتن فرانچایز پانیشر، توانست تصویر خوبی از این بزن‌بهادرِ دنیای کمیک‌ مارول به نمایش بگذارد.

حال نتفلیکس خبر خوشحال کننده‌ای را منتشر کرده و گفته که لازم نیست برای دیدن دوباره‌ی پانیشر خیلی صبر کنیم. این شبکه تایید کرد که سریال پانیشر در سال ۲۰۱۷ شروع به پخش می‌کند، که البته سریال «مشت آهنی» (Iron Fist) هم در همین سال کار خود را آغاز خواهد کرد. پس با توجه به این خبر، ما در سال ۲۰۱۷ شاهد دو سریال از مارول-نتفلیکس‌ می‌باشیم.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که تکلیف دیگر سریال‌های مارول-نتفلیکس چه می‌شود؟

برای مثال، «جسیکا جونز» (Jessica Jones) برای فصل دوم تمدید شده است، همچنین شنیده شده که دردویل هم برای فصل سوم بازمی‌گردد. با این اوصاف، از آنجایی که مارول تنها دو سریال برای هر سال در نظر گرفته، طرفداران باید برای عنوان «مدافعان» (The Defenders) مدتی را در انتظار به سر ببرند. از طرفی این چیزی است که نتفلیکس باید آن‌را تایید و شروع به ساخت‌اش کند، از طرفی هم اگر از علاقه‌مندان سریال‌های مارول-نتفلیکس هستید، با کمی صبر کردن، چند سال آینده برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود.

جدیدترین ساخته‌ی مارول-نتفلیکس، سریال «لوک کیج» (Luke Cage) بوده که در روز ۹ مهرماه بصورت کامل در اختیار مخاطبان قرار گرفت. پروژه‌ی بعدی این دو کمپانی، «مشت آهنی» است و به نظر می‌آید بعد از آن شاهد گردهمایی این چهار شخصیت در یک تیم، و در قالب سریال مدافعان خواهیم بود. سریال پانیشر هم که به دلیل درخواست‌های زیاد طرفداران در برنامه‌های دو کمپانی قرار گرفت، در سال ۲۰۱۷ به نمایش در‌می‌آید و به نظر می‌رسد که در این سال، دیگر شاهد سریال دیگری غیر از مشت آهنی و پانیشر نخواهیم بود. اما شاید در سال ۲۰۱۸، بالاخره مدافعانِ مارول همانند انتقامجویانِ آن پای به دنیای سینما و تلویزیون بگذارند و موجب هیجان و خوشحالی طرفداران شوند و در کنارش فصل دوم جسیکا جونز و یا فصل سوم دردویل به نمایش در بیایند.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. محمد

    daredevil اقعا سریال فوق العاده ایه. امیدوارم به مرور زمان و با اومدن فصل های بعدش به مسخرکی و مضحکی نره. مثل سریال Arrow که واقعا غیر قابل تحمل شده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما