پربازدیدترین تلویزیون‌های موجود در دیجی کالا (۲ بهمن)

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

زمانیکه برای اولین بار تلویزیون پا به خانه‌های ایرانی گذاشت حتی تصورش را هم نمی‌کردیم که روزی این جعبه جادویی به اولین وسیله سرگرمی افراد تبدیل شود. اما خیلی طول نکشید که تلویزیون جای خود را میان خانواده‌ها باز کرد و امروز به وجه جدایی‌ناپذیر زندگی مدرن تبدیل شده است. حضور تلویزیون در خانه علاوه بر پر کردن اوقات فراغت، در افزایش جلوه سالن هم بی‌تاثیر نیست. بنابراین می‌توان با انتخاب محصولی مناسب از برندی مطرح زیبایی منزل را دو چندان کرد. بهتر است این انتخاب با توجه به کوچک یا بزرگ بودن سالن انجام شود تا بتوان سایز مناسب تلویزیون را خریداری کرد.

این هفته سری به تلویزیون‌های پربازدید موجود در دیجی کالا زدیم تا محصولات جذاب و دوست‌داشتنی از نظر کاربران را بشناسیم. جالب است بدانید در لیست ۵ تلویزیون پربازدید با محصولات دو برند ال‌جی و سامسونگ روبرو هستیم که حضور آن‌ها چندان هم تعجب‌ برانگیز نیست.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۴۹LJ62000GI سایز ۴۹ اینچ

ال‌جی برند مطرحی که نام آن در عرصه‌های مختلف به چشم می‌خورد، قدم در تولید تلویزیون گذاشته و توانسته در این زمینه موفق عمل کند. عنوان اولین محصول پربازدید لیست تلویزیون‌های دیجی‌کالا به محصول ۴۹ اینچی این شرکت اختصاص یافته که از کیفیت تصویر FullHD بهره برده است. در کنار این کیفیت تصویر ویژگی‌های دیگری همچون سیستم صوتی دوکاناله، توان خروجی ۲۰ وات، رابط هوشمند WebOS 3.5، درگاه‌های ارتباطی متعدد و قابلیت بزرگ‌نمایی جادویی به این محصول اضافه شده تا بتواند جایگاه بهتری در میان کاربران کسب کند. یکی دیگر از امکانات محصول ال‌جی گیرنده دیجیتال داخلی است که به دریافت شبکه‌های صدا و سیما بدون نیاز به به دستگاهی جداگانه کمک می‌کند. شاید با وجود تنوع زیاد تلویزیون‌های جدید در بازار تلویزیون ال‌جی حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما به خاطر داشته باشید هزینه پرداختی در قبال این محصول بسیار معقول و منطقی است.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۴۹M6960 سایز ۴۹ اینچ

بازار تلویزیون عرصه رقابت دیگری برای محصولات ال‌جی و سامسونگ محسوب می‌شود و هریک تلاش می‌کنند محصولات به‌روزی برای جلب توجه مخاطبان تولید کنند. محصول سامسونگ با عنوان ۴۹M6960 در رتبه دوم تلویزیون‌های پربازدید دیجی‌کالا قرار گرفته تا به همگان ثابت کند چیزی ار ال‌جی کم ندارد. محصول شماره ۲ پربازدیدهای دیجی‌کالا از سایز ۴۹ اینچ و کیفیت تصویر FullHD بهره برده است. این محصول با توجه به ابعاد و سایز ۴۹ اینچی‌اش مناسب سالن‌های کوچک و متوسط است. دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI درگاه‌های ارتباطی محصول سامسونگ هستند که اتصالات مورد نیاز کاربران را ممکن می‌سازند. کاربران می‌توانند فیلم یا سریال مورد علاقه‌شان را ذخیره کرده و با اتصال به تلویزیون لحظات خوبی را تجربه کنند. همچنین امکان اتصال سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی از طریق پورت HDMI برای کاربران در نظر گرفته شده است تا تصاویر باکیفیتی داشته باشند. برای اتصال به اینترنت هم می‌توانید یکی از دو راه Wi-Fi و LAN را انتخاب کنید. برای افرادی که سیستم‌صوتی خانگی دارند، خروجی اپتیکال در نظر گرفته شده است که بتوانند از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۴۳K6960 سایز ۴۳ اینچ

می‌توان گفت این محصول سامسونگ شباهت زیادی به محصول شماره ۲ پربازدیدهای دیجی‌کالا دارد. اگر از سایز کوچک‌تر ۴۳K6960 در مقایسه با ۴۹M6960 چشم‌پوشی کنیم تفاوت دیگری میان این دو محصول مشاهده نخواهد شد. قاب ۴۳ اینچی ۴۳K6960 آن را به انتخاب مناسب برای افرادی بدل کرده که سالن‌های کوچکی دارند و فاصله آن‌ها از تلویزیون چندان زیاد نیست. با توجه به یکسان بودن کیفیت تصویر، کیفیت صدای خروجی و تعداد پورت‌های تلویزیون که همگی از عوامل تعیین‌کننده در خرید تلویزیون محسوب می‌شوند، بهتر است با توجه به نیازتان یکی از دو محصول پربازدید سامسونگ را خریداری کنید.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۵۰MU7970 سایز ۵۰ اینچ

رتبه چهارم تلویزیون‌های پربازدید دیجی‌کالا هم به محصول دیگری از سامسونگ اختصاص می‌یابد. تنوع بسیار زیاد در زمینه تولید و قیمت، می‌تواند دلیل اصلی توجه کاربران به محصولات شرکت کره‌ای سامسونگ باشد. اگر طرفدار تلویزیون‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر و کیفیت تصویر بهتر هستید می‌توانید به مشخصات چهارمین تلویزیون پربازدید دیجی‌کالا نگاهی بیاندازید. این محصول از صفحه‌نمایشی ۵۰ اینچی بهره برده و کیفیت تصویر ۴K را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر بزرگ و کیفیت تصویر بالا از جمله مهم‌ترین امکاناتی هستند که می‌توانند کاربران را به خرید محصول ترغیب کنند. اما در کنار این دو فاکتور مهم، عوامل دیگری مانند تنوع درگاه‌های ارتباطی و کیفیت صدا مطرح می‌شوند که می‌توان گفت ۵۰MU7970 توانسته در این دو زمینه هم در حد قابل‌قبول عمل کند. برخورداری از توان خروجی ۲۰ وات و داشتن ۲ درگاه USB، ۳ درگاه HDMI، یک درگاه کامپوننت و کامپوزیت در کنار پشتیبانی از Wi-Fi و LAN همگی گواه همین مسئله هستند.

تلویزیون ال ای دی هایسنس مدل ۴۳N2171FT سایز ۴۳ اینچ

حتی تصور حضور تلویزیونی از برند هایسنس در جمع ۵ محصول پربازدید دیجی‌کالا کمی دور ازذهن به نظر می‌رسد. اما در کمال تعجب محصول هایسنس توانسته خود را به جمع ۵ تلویزیون پربازدید دیجی‌کالا برساند. البته این احتمال هم وجود دارد که قیمت مناسب ۴۳N2171FT دلیل حضورش در این جمع باشد. اگرچه این محصول از نظر کیفیت تصویر چیزی کمتر از محصولات ال‌جی و سامسونگ ندارد اما تنوع درگاه‌های ارتباطی و کیفیت صدای آن بسیار کم‌تر از محصولات رقیب است. با این وجود تلویزیون هایسنس می‌تواند توجه افرادی را جلب کند که به قیمت محصول بیش از برند و امکانات توجه می‌کنند و حداقل امکانات می‌توانند نیازهای آن‌ها را مرتفع سازند.

 

‌‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه