تیم توسعه‌دهنده‌ی عینک گوگل به پروژه‌ی آئورا پیوست

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس خبری منتشر شده در وال استریت ژورنال، گوگل نام جدیدی برای بخشی که مشغول توسعه‌ی عینک گوگل (Google Glass) است انتخاب کرده که «پروژه‌ی آئورا» (Project Aura) نام دارد.

شرکت گوگل برای پروژه‌ی عینک هوشمندش نام پروژه‌ی آئورا را انتخاب و نیروهای بیشتری را برای کار روی آن استخدام کرده است.

این اسم شباهت زیادی به «پروژه‌ی آرا» (Project Ara) دارد؛ که تلاش‌های دیگر گوگل در زمینه‌ی تکنولوژی تحت این عنوان انجام می‌شود. هدف گوگل در پروژه‌ی آرا این است که گوشی‌های هوشمندی بسازد که بتوان اجزای آن را به راحتی تعویض کرد. «آیوی راس» (Ivy Ross) مدیریت پروژه‌ی گوگل و گروه آئورا را به عهده خواهد داشت.

وال استریت ژورنال همچنین اشاره می‌کند که گوگل اخیرا تعدادی از افراد با تخصص‌های مختلف مثل مهندسان، توسعه‌دهندگان و مدیران پروژه را استخدام کرده است. این افراد قبلا برای بخش سخت‌افزار آمازون کار می‌کردند، اما این فروشگاه اینترنتی آنها را در ماه گذشته اخراج کرد. نکته‌ی جالب‌تر این است که عینک تنها چیزی نیست که پروژه‌ی آئورا بر آن تمرکز دارد. بعضی از پروفایل‌های لینکداین نشان می‌دهد که این تیم مشغول کار روی پوشیدنی‌هایی غیر از عینک است؛ عینکی که گوگل قصد دارد آن را به یک کالای مصرفی تبدیل کند. حداقل یک سال باقی مانده تا عینک گوگل از نو طراحی شود.

منبع: WSJ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه