HTC خیلی زود از پرچم‌دار بعدی‌اش رونمایی خواهد کرد

۹ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«شر وانگ» (Cher Wang) مدیر عامل HTC که یکی از بنیان‌گذاران این شرکت نیز هست، ماه گذشته اعلام کرده بود که در حال حاضر برای این شرکت، حوزه‌ی واقعیت مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است. در حالی که پیش‌فروش هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive از فردا آغاز می‌شود، شرکت HTC در نظر دارد گوشی‌های مجهز به تکنولوژی واقعیت مجازی را به عنوان پرچم‌دار بعدی گوشی‌های خود معرفی کند.

بر اساس اخباری که «درو بامفورد» (Drew Bamford)، معاون اول HTC در بخش Creative Lab در اختیار رسانه‌ها قرار داده، “HTC روی تقویت حوزه‌هایی به جز گوشی‌های پرچم‌دار بعدی‌اش فکر می‌کند و محصولات بسیار قابل توجهی را وارد بازار خواهد کرد“. او درادامه می‌گوید: “این روزها طراحی تعاملی بین دستگاه‌های تکنولوژیک، فرصت مناسبی پدید آورده تا دستگاه‌های مختلف در قالب یک سیستم واحد کار کنند. می‌توان این کار را در سطح بالاتر با گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی انجام داد. به این فکر کنید که چه‌طور محصولاتی که به دسته‌های مختلف تعلق دارند، با هم کار خواهند کرد.”

شاید منظور بامفورد از «محصولات قابل توجه» همان گوشی‌هایی با تکنولوژی واقعیت مجازی باشد. اگر این‌طور باشد، احتمالا HTC به زودی با محصولات جدیدش در مرکز توجه واقع خواهد شد.

HTC روی تقویت حوزه‌های دیگری به جز گوشی‌های پرچم‌دار بعدی‌اش فکر می‌کند و محصولات بسیار قابل توجهی را وارد بازار خواهد کرد.”

این شرکت قبلا هم اعلام کرده بود که تمرکز روی تولید گوشی و تقویت این حوزه برای HTC در اولویت قرار ندارد. بامفورد در رابطه با کار روی بخش تولید گوشی‌های هوشمند می‌گوید: “ما نسبت به تولید مطلوب‌ترین و بهترین گوشی‌های هوشمند متعهد هستیم، هم تولید سری M و هم تولید گوشی‌های میان‌رده‌ی سری Desire.”

HTC سال گذشته گوشی One M9 را به عنوان آخرین پرچم‌دار خودش معرفی کرده بود و از آن زمان تا کنون روی تولید و عرضه‌ی گوشی‌های میان‌رده تمرکز داشت. این شرکت در طول کنفرانس جهانی موبایل (MWC) امسال هم محصولی برای جلب توجه مخاطبان عرضه نکرده بود. ولی اخیرا در حال انتشار اطلاعاتی درباره‌ی One M10 به عنوان پرچم‌دار بعدی خودش است و با اطلاعاتی که تا اینجا به دست آمده گمان می‌رود که باید در این گوشی منتظر نوآوری‌های تازه‌ای باشیم.

در اخباری که پیرامون پرچم‌دار بعدی HTC از منابع غیررسمی منتشر شده، این‌طور درج شده که گوشی One M10 دارای نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ QHD، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی UltraPixel، چهار گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و حسگر اثر انگشت است.

htc-one-m9

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه