پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد؛ Mate 9 با دوربین دوتایی و اندروید ۷.۰ می‌آید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه

همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، شرکت هواوی پرچم‌دار جدید خودش را با نام «میت ۹» (Mate 9) معرفی کرد. تلفن همراه هوشمندی که از نظر ظاهر همه‌ی علاقه‌مندان را مجذوب خودش می‌کند. این گوشی از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دوربین

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، دوربین این گوشی با همکاری شرکت لایکا ساخته شده است.  شرکت لایکا از جمله تولیدکننده‌های بزرگ دوربین در دنیا به حساب می‌آید که قبلا دوربین‌های گوشی P9 را هم ساخته بود.

روی گوشی میت ۹ از دو دوربین پشت استفاده شده است. دوربین اول سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین دوم هم سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد که می‌توانند رنگ بیشتر و عمق میدان بیشتری را پیش روی کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی قرار دهند. این دوربین دوتایی به سنسور لرزشگیر اپتیکی مجهز شده و توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را دارد. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به قابلیت جدیدی با نام Hybrid Zoom اشاره کرد که در واقع همان زوم لیزری است.

سخت افزار

درکنار یک دوربین خوب، شرکت هواوی میت ۹ را با سخت افزار قابل قبولی راهی بازار می‌کند.  همان‌طور که انتظار داشتیم این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی Kirin 960 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تراشه‌ای که از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ پردازنده‌ی Cortex A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می برد و تراشه‌ی گرافیکی Mali G71 Mp8 را در خودش قرار داده است. همچنین یک پردازنده‌ی کمکی i6 برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده تا بتوان با آن مضامین واقعیت مجازی را هم مشاهده کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی جزو اولین محصولاتی به حساب می‌آید که با پلتفرم Daydream VR گوگل سازگار خواهد بود.

از دیگر مشخصات سخت افزاری میت ۹ می‌توانیم به وجود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای Mate 9 در نظر گرفته شده که برای انواع و اقسام کارهای روزانه مناسب است و به نظر می‌رسد که می‌تواند بیش از یک روز گوشی را روشن نگه دارد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد و از اندروید ۷.۰ برخوردار است که قابلیت‌های مختلفی برای مصرف بهینه‌ی باتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هواوی به این موضوع اشاره کرده که گوشی جدید از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد که می‌تواند کل ظرفیت باتری را در ۱ ساعت شارژ کند.

همان‌طور که گفتیم اندروید ۷.۰ روی این گوشی نصب شده که البته شرکت هواوی رابط کاربری  Emotion UI 5.0 را روی آن نصب کرده است. کاربران می‌توانند  سنسور تشخیص اثر انگشت را شخصی‌سازی کنند تا بتوانند کارهای مختلفی با آن انجام دهند.

گوشی Mate 9 در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی، قهوه‌ای و سفید با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید:

منبع: Phone Arena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. Avatar H_maggie

    سلام ب دوستان و اقای نوردوست
    ۱. بچه هایی که از نمایندگی های هواوی خبر دارن میشه بگن شعبه تو ولیعصر هم داره؟؟ اگ اره کجاست و چ گارانتی!!

    ۲ . و اینکه ایا جشنواره هم میزاره؟؟

    ۳. قیمتش تو عید پایین میاد؟؟؟

    ممنون میشم اگ زودتر جواب بدین
    اقای نوردوست شما اطلاعی دارید؟

  2. Avatar Mahmut

    با گارانتی اصلی خریدمش بهترین صفحه نمایش داره بهترین گوشی اندروید بازاره سرعت لود بازی ها، کپی(سرعت حافظه) دوربین، در حد باورنکردنیه ۲/۴۰۰ نوش جونش دادم

  3. Avatar Next is Now

    مدل خمیده اش یا همون samsung design که اندازه یه پراید قیمت داره ولی این مدلش خوبه حتم داشته باشید این گوشی ۵.۹ اینچی از ایفون ۷ پلاس ۵.۷ ابعاد کوچکتری داره

    1. Avatar ابراهیم

      واسه چی میگید سامسونگ دیزاین.
      اون گوشی پورشه دیزاین هستو طراحی زیبایی هم داره.
      سامسونگ در حدی نیست که بخواد گوشی های هوآوی رو طراحی کنه

      1. Avatar Arman

        برو قطعات داخلشو نگا کن همش مال سامسونگه.. هواوی حرفی واس گفتن نداره قبلا یکی داشتم شب زدم شارژ صبح که کشیدم سوخت..مدلشم بالا بود…البته حرفی واسه گفتن تو دنیای گوشی نداره…ولی هواوی خودش غول مخابراتیه

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه