پرچم‌دار جدید شیائومی همزمان با آیفون ۸ معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته گذشته تیزر گوشی Mi Mix 2 شرکت شائومی به بیرون درز کرد. حالا شایعه شده که این تلفن همراه هوشمند دقیقا همزمان با معرفی آیفون ۸، رونمایی می‌شود. گوشی Mi Mix شیائومی از جمله محصولاتی به حساب می‌آید که از صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه بهره می‌برد. حالا Mi Mix 2 حاشیه‌های کمتری در مقایسه با مدلی قبلی دارد  و تقریبا می‌توانیم بگوییم که هیچ حاشیه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است. اگر شایعات مربوط به آیفون ۸ را هم دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که این گوشی هم لبه‌های بسیار باریکی دارد و برای اولین‌بار از صفحه نمایش AMOLED بهره می‌برد.

گوشی جدید شرکت شیائومی استاندارد CCC را هم از کشور چین دریافت کرده که به معنای معرفی زودهنگام آن خواهد بود. شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند در تاریخ ۱۲ سپتامبر معرفی می‌شود.  پس احتمالا اپل هم در این تاریخ گوشی‌های جدید خودش از جمله آیفون ۸ را معرفی خواهد کرد.

بسیاری از شرکت‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که پرچم‌دارهای جدیدشان به رقیب سخت آیفون ۸ تبدیل خواهد شد. هواوی با میت ۱۰ این کار را انجام می‌دهد و سامسونگ هم با گلکسی نوت ۸ این کار را انجام داد. حالا شیائومی هم Mi Mix 2 را معرفی خواهد کرد.

 

منبع: playfuldroid

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه