پشتیبانی از گلکسی اس ۹ به پلتفرم ARCore اضافه شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۹

پلتفرم ARCore گوگل حالا با گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سازگار است. هرچند سامسونگ در زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۹ اعلام کرده بود که این گوشی‌ها با ARCore سازگار هستند، اما در حقیقت چنین چیزی صحت نداشت. اما در نهایت انتظارها به‌سر رسید و حالا با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید ARCore، کاربران این دو گوشی می‌توانند از این پلتفرم جذاب بهره ببرند. گوگل و سامسونگ در مورد این عدم پشتیبانی انگشت اتهام را به سمت یکدیگر نشانه می‌گرفتند اما در نهایت این گوگل بود که با ارائه‌ی یک نسخه‌ی جدید موفق به حل این مشکل شد.

ARCore جواب گوگل به پلتفرم ARKit اپل است و این پلتفرم قرار است تجربه‌ی واقعیت افزوده را برای بسیاری از گوشی‌ها به ارمغان بیاورد. گوگل با عرضه‌ی فریم‌ورک و ابزارهای مربوط به توسعه‌دهندگان ARCore می‌خواهد خلق و گسترش تجربه‌های واقعیت افزوده را در اکوسیستم اندروید به کار ساده‌تری بدل کند. کاربرانی که از گجت‌های سازگار با این پلتفرم استفاده می‌کنند، در ابتدا باید اپلیکیشن ARCore را نصب کنند تا دیگر اپلیکیشن‌های مبتنی بر این پلتفرم بتوانند اجرا شوند.

گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس تقریبا ۲ ماه پیش برای فروش عرضه شدند و هرچند این کمپانی کره‌ای می‌گوید آمار فروش آن‌ها رضایت‌بخش بوده، اما این شرکت هنوز هیچ آمار رسمی برای فروش این گجت‌ها منتشر نکرده است. سامسونگ معمولا در چندسال گذشته-به‌خصوص در مورد گلکسی اس ۸-آمار فروش این گوشی‌ها را به‌سرعت منتشر می‌کرد، اما در مورد گلکسی اس ۹ چنین رفتاری مشاهده نمی‌شود.

منبع: Androidheadlines

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه