پشتیبانی از کیفیت تصویر ۱۴۴۰p به ایکس‌باکس وان اضافه شد

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت اعلام کرد که در آپدیت بهاری کنسول ایکس‌باکس وان، پشتیبانی از کیفیت تصویر ۱۴۴۰p به این کنسول اضافه می‌شود. این قابلیت در حال حاضر در اختیار افرادی که در طرح Xbox Insider Alpha Ring ثبت نام کرده‌اند، قرار گرفته است.

مایکروسافت به این موضوع اشاره کرد که در به‌روزرسان بهاری ایکس‌باکس وان یکسری ویژگی‌های جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و یکسری از مشکلات هم برطرف می‌شوند.

براساس اطلاعات منتشر شده این به‌روزرسان امکان پشتیبانی از کیفیت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را به دو کنسول ایکس‌باکس وان اس و ایکس‌باکس وان ایکس اضافه می‌کند. این میزان کیفیت تصویر روی مانیتورهایی که به کامپیوتر متصل می‌شوند بسیار محبوب است و خیلی از گیمرها هم کنسول خودشان را به مانیتور متصل می‌کنند. اضافه شدن کیفیت تصویر ۱۴۴۰ می‌تواند خلا به وجود آمده میان دو کیفیت Full HD و ۴K را پر کند.

گفته شده یکسری ویژگی جدید هم به برنامه Mixer اضافه می‌شود تا گیمرهای بهتر بتوانند بازی خودشان را استریم کنند. در به‌روزرسان جدید مرورگر مایکروسافت اج هم ویژگی‌های جدیدی دریافت خواهد کرد.

منبع: vg247


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.


     

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۴ دیدگاه
    1. Avatar sina.1379.t

      سلام
      ببخشید چگونه به مایکروسافت ایمیل بزنیم

    2. Avatar محمد

      ببخشید پس با این حساب ایکس باکس وان اس بازی ها رو نزدیک به ۴k اجرا میکنه یا کیفیت خود ۴kمیشه

      1. امیرحسین میرزایی امیرحسین میرزایی

        ایکس‌باکس وان اس اصلا توانایی خروجی ۴K دادن در حالت اجرای گیم رو نداره.
        ولی می‌تونه اپ‌ها مثل نت‌فلیکس و بلوری‌ها رو ۴K اجرا کنه.

    3. Avatar محمد

      واقعا ایکس باکس وان در برابر پی اس ۴ غولیه برای خودش و مایکروسافت پشتیبانی بسیار قابل قبولی داره برعکس سونی که دمار از روزگار خریدران پی اس ۳ دراورد حالا باید دید چه بلایی سر پی اس ۴ در میاره و چقدر میخواد اونارو بدوشه

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه