پلی استیشن ۴ بالاخره به کنترل از راه دور مجهز می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت PDP، با تخصص در زمینه‌ی ساخت تجهیزات جانب با تمرکز روی کنسول‌های بازی، کاملا بی‌سر و صدا از یک دستگاه کنترل از را دور برای کنسول پلی استیشن ۴ که رسما از سوی سونی تایید شده، رونمایی کرده است. 

یکی از شرکت‌های تولید کننده‌ی تجهیزات جانبی به‌تازگی یک کنترل از راه دور برای پلی استیشن ۴ معرفی کرده است؛ دستگاهی که بسیاری از کاربران منتظرش بودند.

کنسول ایکس باکس وان و نسخه‌های قبلی آن مدتهاست که به کنترل از راه دور مجهز هستند، اما به دلایلی تاکنون چنین ابزاری برای پلی‌استیشن ساخته نشده بود. با توجه به این که از پلی‌استیشن ۴ نه فقط برای بازی، بلکه برای پخش کردن بلو-ری، استریم کردن استفاده می‌شود و روی هم رفته نقش یک دستگاه چندرسانه‌ای خانگی را دارد، نیاز به یک دستگاه کنترل از راه دور کاملا در کاربران احساس می‌شد که حالا به لطف شرکت PDP این نیاز رفع شده است.

PS4-remote-970-80
فروشگاه‌های آنلاین آمازون و «گیم‌اسپات» (Gamespot) این دستگاه را به قیمت ۳۰ دلار ارایه کرده‌اند که البته فروش آن از ماه اکتبر میلادی آغاز خواهد شد. همچنین در این وب‌سایت‌ها درج شده که از این کنترل از راه دور برای چهار دستگاه پلی استیشن ۴ می‌توان استفاده کرد. کلیدهایی هم مخصوص صفحه‌ی خانگی پلی‌استیشن ۴ در این دستگاه تعبیه شده و در شرایط عادی عمری باتری آن حداقل شش ماه است.

منبع: TechRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه