پوستری که رسما رقابت بین G5 و S7 را کلید زد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال جی اولین تیر را در رقابت با سامسونگ شلیک کرد. این شرکت در پوستر تبلیغاتی که برای فروش گوشی LG G5 طراحی کرده، متنی نوشته که تلویحا به برتری G5 نسبت به S7 اشاره دارد.

نکته‌ی قابل توجه در خصوص رنگ‌آمیزی حروف این پوستر است که باعث می شود مخاطب سریع عبارت S7 را در متن تشخیص بدهد.

هر دو شرکت سامسونگ و ال جی در جریان کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 پرچم‌دار جدید خودشان را معرفی کردند. ال از جی گوشی G5 و سامسونگ از S7 رونمایی کرد. حالا این دو شرکت رقیب یکدیگر شده‌اند. در این رقابت ال جی اولین حرکت را زد.

فروشگاه شعبه‌ی اردن شرکت ال جی روی صفحه‌ی توییتر خود پوستر  تبلیغاتی G5 را آپلود کرده که روی آن نوشته شده «LG G5 The Real Use of 7»؛ یعنی «LG G5 بهترین استفاده از هفت».

این پوستر در ظاهر به هفت عدد تجهیزات جانبی تولید شده به همراه گوشی اشاره دارد. این تجهیزات به اسم Friends تولید شده‌اند و در کنار LG G5 عرضه می‌شوند.

lg-g5-vs-samsung-s7_-in-text

نکته‌ی قابل توجه در خصوص رنگ‌آمیزی حروف این پوستر است که باعث می شود مخاطب سریع عبارت S7 را در متن تشخیص بدهد. مشخص است که LG G5 به طور جدی قصد رقابت با سامسونگ S7 را دارد.

تعداد زیادی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دو گوشی شبیه به یکدیگر است؛ هردوی آن‌ها دارای تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم، نمایشگر QHD با امکان «همیشه روشن» و بدنه‌ی فلزی هستند.

ال جی در کنار این پوستر نوشته: “به این فکر نکنید که گوشی‌تان چه کارهایی می‌تواند انجام دهد، به این فکر کنید که شما چه کارهایی می‌‌توانید با گوشی‌تان انجام دهید.”  این شرکت قرار است پوستر مذکور را در تمام فروشگاه‌های خود نصب کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar آرمان

    لطفا واقعیت رو به مردم بگید .s7 با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ هرگز وارد بازار ایران نخواهد شد.
    در واقع سامسونگ نسخه اسنپدراگون این گوشی رو فقط برای بازار آمریکا ساخته . چون تو بازار آمریکا ال جی فروش خیلی خوبی داره و سامسونگ برای رقابت تو اون بازار مجبور شده از تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده کنه . پس گفتن ” هردوی آن‌ها دارای تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ هستند ” اشتباهه .
    اونایی که بخوان تو ایران s7 بخرند ، باید با تراشه اگزینوس سر کنند !

  2. Avatar میثم

    سلام
    اینکه بعضی طرفداران بعضی برندهای رده پایین میان و این حرفارو میزنن، ینی دارن میسوزن از تههههههه دل!!!!!
    ال جی سهله، اپل واس اینکه فروشش بیشتر شه داره به کارمنداش پاداش میده که بفروشین بی مصرفا عقب موندیم خخخخخخ
    در آخر اینکه همه و کل دنیا میدونن سامسونگ همیشه خدایه تکنولوژیه
    درسته جای اضافی نداریم اما دلم به رحم اومد>>> طرفارای بقیه برندها اگه ناامید هستین، اینجا خودتونو خسته نکنید. بیاین یجایی واستون وا میکنید بین خودمون. بیاین به آغوش گرم سامسونگ

  3. Avatar ali7

    نسخه اسنپدراگون اس۷تو ایران میاد

  4. Avatar ولی

    ال جی وقتی G4 رو هم معرفی کرد دقیقا همیچین تبلیغاتی علیه سامسونگ کرد و برای سامسونگ کری میخوند ولی همه شاهد این بودیم که هیچ کاری نتونست انجام بده و حریف سامسونگ نشد

  5. Avatar Life's Good

    هیچ ایراد اساسی از هیچکدوم از گوشی ها نمیشه گرفت،البته در اینکه G5 فوق العاده ست و بسیار زیبا هیچ شکی نیست بر خلاف بعضی ها که میگن ظاهر گوشی میزنه تو ذوق من معتقدم طراحی G5 بسیار زیبا و خاصه و با گذشت زمان این مساله خودشو نشون خواهد داد،،فقط من نمی تونم با انتقال کلید های صدا به کناره گوشی کنار بیام،آخه اینو کجای دلم بذارم؟! ال جی آخه چرا اینکارو کردی چه توجیهی واسه این کار داشتی چرا امضای دوست داشتنی خودتو مخدوش کردی؟!!!با اینحال چیزی از ارزشهای ال جی کم نمیشه… .

  6. Avatar ابراهیم

    این رقابت باعث میشه ما گوشی های بهتری داشته باشیم
    هرچی رقابت داغتر واسه ما بهتر

  7. Avatar میلاد

    جی ۵ بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ میشه با بهترین نوآوری که داشته.. magic slot

    یه نگاه به همین عکسی که گذاشته شد در مقابل s7 بندازین>؟؟ واقعا جی ۵ قشنگتره . بدون شک

    یه نگاه به لایه محافظ دوربین s7 بندازین توروخدا … شبیه واشر شیر آب خونمونه خدایی خخخخ

    1. Avatar علی جوادی

      نوآوری؟؟؟؟
      همچین میگی نوآوری که فکر میکنه آدم که میخوای از اون چه استفاده ای بشه…از بس باتری ضعیف و مسخره داره;فقط میشه باتریشو در حد چند میلی آمپر قوی تر کرد و چند کارایی که به هیچ وجه در زندگی روزمره استفاده نخواهد شد…
      ال جی اگه میتونه قسمت بالای گوشیش رو نشون بده که زشترین موبایل ساخته شده تا الان هست و بس…دو تا لنز گرد مسخره که ۱۰ سانت از بدنه زده بیرون و درست مثل چشم قورباغه میمونه…
      تا الان تو هر سایتی رفتم از طراحی زشت و زننده و قدیمی جی ۵ انتقاد شده…من خودم به شخصه خجالت میکشم بگو که این گوشی بدترکیب;یکی گوشی معرفی شده در سال ۲۰۱۶ هست و بیشتر از ۵۰۰ هزارتومن خریدم…
      ال جی با اون تبلیغاتی که برای دوربین جی ۴ کرد;جز ۳ دوربین برتر سال ۲۰۱۵ نشد و سامسونگ معظم دو مورد از سه دوربین برتر رو از آن خودش کرد…ال جی از بس به پیسی خورده میخواد با این تبلیغات خودش رو از زیر سایه ی پرچم سامسونگ بیرون بکشه;ولی هر کار کنه ال جی هست و ال جی باقی میمونه…
      خانم احسانی;با تشکر از شما و ازتون خواهش میکنم نظرم ثبت بشه که جوابشو بگیره این دوست عزیز…ممنونم

    2. Avatar Life's Good

      واشر شیر آب؟؟؟! خخخخخخخخخخخخخخخخ وای خدا مردم از خنده!!!

    3. Avatar (Ali S(asobhani99@gmail.com

      فقط میتونم بخندم به این نظر
      حتی طرفداران الجی هم قبول کردند که جی ۵ اصلا زیبا نیست
      به هیچ وجه حس نمیکنید فلزیه
      اونم از دوربین زشت و بیرون زدش مثل وزغ درختی میمونه
      بعد میگید اس ۷ زشته،
      طراحی چه میشناسن….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه