پوشش خبری کنفرانس اپل در دیجی‌کالا مگ

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل امشب در کنفرانسی خبری، قصد دارد از محصولات جدیدش رونمایی کند. محصولاتی که آیفون ۶s، آیفون ۶s پلاس و به احتمال زیاد آیفون ۶c خواهند بود. البته در کنار معرفی آیفون‌های جدید انتظار می‌رود که آیپدپرو هم معرفی شود. محصولی که یک صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی دارد و قلم مخصوصی هم برای آن طراحی شده است. البته در این کنفرانس خبری به احتمال زیاد ویژگی‌های جدید سیستم عامل iOS 9 و تاریخ عرضه آن برای گوشی‌های دیگر هم مشخص می‌شود. شاید اپل از قابلیت‌های جدید Apple TV هم رونمایی کند. در گذشته شایعه‌هایی مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد یک سرویس ویدیویی راه بی‌اندازد منتشر شده بود.

از آنجایی که اپل این کنفرانس خبری را برای اولین‌بار برای کاربران سیستم‌های عامل‌ ویندوز و اندروید هم به شکل مستقیم به نمایش در می‌آورد، به نظر می‌رسد که این کنفرانس از اهمیت بالاتری برخوردار باشد.
تیم خبری دیجی‌کالا مگ هم قصد دارد این کنفرانس خبری را به شکل زنده پوشش دهد. پس امشب با ما همراه باشید تا ببینیم اپل برای طرفدارانش چه برنامه‌ و محصولاتی تدارک دیده است. محصولاتی که به احتمال زیاد در یک‌ سال آینده بسیاری از کاربران آن‌ها را خریداری خواهند کرد. این کنفرانس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

apple-press-2015-spt-1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. ali sobhani

    امیدوارم محصولات کم نقصی معرفی بشه و رونماییش ارزش انتظار واسه اپلی ها رو داشته باشه

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه