پونیشا برای معلولین دوره‌ی آموزشی فریلنسینگ برگزار می‌کند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«پونیشا»، بزرگ‌ترین سایت برون‌سپاری فارسی‌زبان، یک دوره‌ی آموزشی فریلنسینگ برای معلولین برگزار می‌کند. این دوره‌ی آموزشی، رایگان است و در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

مدیران استارتاپ پونیشا باور دارند کار به روش فریلنسینگ نه‌تنها می‌تواند برای افرادی که ناتوانی جسمی دارند راه‌حل مناسبی باشد، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا هیچ محدودیتی برای کسب درآمد، ساعت کاری یا محل کار هم نداشته باشند. از این رو، تیم پونیشا یک دوره‌ی آموزشی رایگان فریلنسینگ را برای معلولین تدارک دیده‌ است.

این دوره‌ی آموزشی مخصوص افراد متخصص و ماهری است که در یکی از زمینه‌های طراحی گرافیک، ترجمه یا برنامه‌نویسی مهارت دارند ولی ناتوانی آن‌ها باعث شده در پیدا کردن کار مناسب، مشکل داشته باشند. پونیشا به آن‌ها یاد می‌دهد چطور یک پروفایل قوی برای خود ایجاد کنند، کارفرمایان را بشناسند، با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، روی پروژه‌ها قیمت‌گذاری کنند، و چطور از تکنولوژی برای کسب درآمد استفاده کنند.

بنیان‌گذاران پونیشا اعتقاد دارند که فریلنسر بودن یک سبک زندگیست و نیاز به علاقه و کمی تمرین دارد. اگر شما در خانواده یا اطرافیان خود ناتوان جسمی یا توان‌یاب‌هایی را می‌شناسید که این دوره می‌تواند به آن‌ها در مسیر آینده شغلی کمک کند، ثبت نام در این دوره را به آن‌ها پیشنهاد کنید.

این دوره‌ی آموزشی، رایگان است؛ ولی پیش از شرکت در آن، افراد باید یک مرحله‌ی انتخابی را پشت سر بگذارند. برای ثبت نام اولیه از فرمی که لینک آن در زیر آمده استفاده کنید. پس از ثبت نام برای هماهنگی‌های بیشتر با شما تماس گرفته می‎شود.

   ثبت‌‌نام در دوره‌ی آموزشی فریلنسینگ پونیشا  

دوره‌ی سه روزه‌ی آموزش فریلنسینگ در روزهای ۱۷،۱۸ و ۱۹ اسفند سال ۱۳۹۵ در تهران و در فضای کار اشتراکی زاویه در محدوده‌ی امیرآباد برگزار می‌شود.

‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar matlabi

    سلام
    چنین رپورتاژی چقدر هزینه داره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه