پیام‌رسان الو با ویژگی‌های اندروید ۷.۰ بروزرسانی شد

۶ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌ پیام‌رسان جدید گوگل با نام «الو» (Allo) که جایگزینی برای Hangouts به حساب می‌آید، به تازگی بروزرسانی شده و از برخی ویژگی‌های سیستم عامل اندروید ۷.۰ پشتیبانی می‌کند. اکنون می‌توان این برنامه را در حالت چند پنجره‌ای هم استفاده کرد. همچنین از طریق اعلان‌ها هم می‌توان به پیام‌های دریافتی پاسخ داد.

برای استفاده از اپلیکیشن الو در حالت چند پنجره‌ای کافی است این برنامه را باز کنید و سپس دکمه‌ی Recent Apps که روی گوشی‌تان قرار دارد را فشار دهید. دکمه‌ای که روی گوشی‌های پیکسل و نکسوس به شکل دایره طراحی شده است. در این حالت می‌توانید هر برنامه‌ی دیگری را در کنار الو اجرا کنید و هر دوی آن‌ها را در کنار هم ببینید.

با بروزرسان جدید می‌توانید از همان پنجره‌ی اعلان‌ها پاسخ پیام‌های دریافتی را بدهید. تنها کافی است گزینه Reply که زیر اعلان دریافتی از طرف الو مشاهده می‌کنید را انتخاب کنید.

این بروزرسان جدید هم اکنون عرضه شده و می‌توانید برنامه‌ی الو را آپدیت کنید. اگر این برنامه را ندارید هم می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر با برنامه‌ی پیام‌رسان گوگل هم، می‌توانید مطلب نقد و بررسی آن را بخوانید.

دانلود اپ اندروید

منبع: Phonearena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه