پیام‌رسان گوگل الو محبوبیت خودش را از دست داد

۱۵ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماه پیش بود که گوگل پیام‌رسان الو را با سر و صدای زیادی معرفی و راهی بازار کرد. این پیام‌رسان زمانی که راهی بازار شد با استقبال زیادی مواجه شد و تعداد دانلود شگفت‌انگیزی را از خودش به جا گذاشت؛ اما به نظر می‌رسد که از میزان محبوبیت این نرم افزار کاسته شده و حتی بین ۵۰۰ اپلیکیشن محبوب فروشگاه پلی‌استور هم قرار ندارد. البته این اتفاق برای اولین‌بار رخ نمی‌دهد و قبلا هم از محبوبیت آن کاسته شده بود؛ اما گوگل با عرضه‌ی بروزرسان‌های جدید و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به آن بار دیگر کاربران را جذب الو کرده بود.

appannie-chart

برنامه‌ی پیام‌رسان الو در یک روز به رکورد دانلود ۵ میلیون بار‌ رسید و پس از آن دیگر شاهد افزایش آمار دانلود نبود. خیلی‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که الو یکسری از ویژگی‌های کلیدی برنامه‌های پیام‌رسان موجود در بازار را ندارد. به طور مثال این اپلیکیشن امکان دریافت SMS ندارد و نسخه‌ی مخصوص کامپیوترهای شخصی هم برای آن عرضه نشده است. نداشتن چنین قابلیت‌هایی باعث شده که الو در برابر Viber،‌ WhatsApp، فیسبوک مسنجر و iMessage حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد.

به نظر می‌رسد که گوگل همچنان در حوزه‌ی برنامه‌های پیام‌رسان با مشکل مواجه است و نمی‌تواند نظر مردم را به سمت خودش جلب کند.

منبع: androidpolice

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان

    همچنین قابلیت تماس با اینترنت کم سرعت رو نداره، واتس‌اپ خیلی بهتر عمل میکنه تو سرعتای پایین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه