پیش‌خرید Galaxy S8 به ارزش ۵۳۰ دلار لوازم جانبی رایگان به همراه دارد

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش‌فروش پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ از امروز شروع شده است و این شرکت کره‌ای، تخفیف‌هایی که شامل پیش‌خرید این گوشی می‌شوند را مشخص کرده است. پیش‌خریدهای Galaxy S7 در سال گذشته هم با لوازم جانبی رایگانی همراه بودند و سامسونگ با Galaxy S8 هم این روند را ادامه داده است.

از امروز تا ۲۰ آوریل، تمام کسانی که Galaxy S8 یا Galaxy S8 Plus را پیش‌خرید کنند، یک هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ دریافت می‌کنند. این هدست رایگان، همان مدل جدید Gear VR است که ریموت کنترل دارد.

GEarVR

در کنار این هدست رایگان، سامسونگ هم‌چنین گفته است کسانی که Galaxy S8 را پیش‌خرید کنند، می‌توانند با پرداخت ۹۹ دلار بیشتر، یک هدست AKG و یک کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی سامسونگ دریافت کنند.

AKGHeadset

در حال حاضر، هدست واقعیت مجازی Gear VR قیمتی ۱۳۰ دلاری دارد، قیمت هدست AKG برابر با ۱۵۰ دلار است و یک کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی سامسونگ هم ۲۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. یعنی اگر Galaxy S8 را پیش‌خرید کنید، ۵۳۰ دلار لوازم جانبی دریافت می‌کنید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۹ دیدگاه
  1. Avatar میلاد اکبری مقدم

    من یکی که تو پیش فروش نمیخرم
    ممکنه مثل نوت ۷ آتش سوزی یا انفجار داشته باشه
    درست نمیگم؟

  2. Avatar محمد

    این امکان در حال حاضر در ایران هست؟ اگه هست چه کسی پیش فروش میکنه ؟ شما خودتون اقدام به پیش فروش نمیکنید؟ اگر جواب بدید ممنون میشم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه