پیکسل ۳ و وان‌پلاس ۶T کاربران سامسونگ را به چنگ می‌آورند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل 3

طبق بررسی‌های انجام شده، از بین خریداران گوگل پیکسل ۳ و وان‌پلاس ۶T در سه ماهه چهارم ۲۰۱۸ در کشور آمریکا، بیشتر این افراد کاربران گوشی‌های سامسونگ بوده‌اند و چنین آماری برای کاربران آیفون زیر ۲۰ درصد است. حالا بهتر است که کمی واضح‌تر در مورد این آمار صحبت کنیم.

به گزارش شرکت تحلیلی Counterpoint، حدود ۵۱ درصد از خریداران پیکسل ۳ در آمریکا، مالک یکی از گوشی‌های گلکسی بوده‌اند و البته باید خاطرنشان کنیم که ۳۱ درصد از آن‌ها از گوشی سه ساله گلکسی اس ۷ به گوشی پیکسل مهاجرت کرده‌اند. در همین حین، ۳۷ درصد از خریداران وان‌پلاس ۶T هم از یک گوشی سامسونگ مهاجرت کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها مالک گلکسی J2 پرایم یا گلکسی اس ۷ بوده‌اند.

پیکسل 3

در ضمن باید خاطرنشان کنیم که ۸۰ درصد از خریداران پیکسل ۳ از اکوسیستم اندروید آمده‌اند و چنین آماری برای شرکتی که امیدوار است کاربران iOS را ترغیب به مهاجرت کند، ناامیدکننده محسوب می‌شود. اگرچه این دو گوشی بخش عظیمی از بازار آمریکا را در دست ندارند، اما باید بگوییم که حدود ۷.۳ درصد از فروش اپراتور مخابراتی Verizon در سه‌ماهه نهایی ۲۰۱۸ مربوط به پیکسل ۳ بوده و وان‌پلاس ۶T هم ۲.۴ درصد از کل فروش T-Mobile را تشکیل می‌دهد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه