پیکسل ۳ لایت و پیکسل واچ گوگل در سال جاری معرفی می‌شوند

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل

طبق گزارش موسسه ژاپنی Nikkei Asian Review، گوگل به‌زودی محصولات سخت‌افزاری بیشتری را روانه‌ی بازار می‌کند. در این گزارش آمده که گوگل می‌خواهد با عرضه گوشی‌های پیکسل میان‌رده و به‌روزرسانی دیگر محصولات خود، از کاهش محبوبیت محصولات اپل در بازار کشورهای در حال توسعه نهایت استفاده را ببرد.

البته پیش از این هم بر اساس برخی از گزارش‌ها، انتظار چنین رویکردی را داشتیم. در رابطه با پیکسل ۳ لایت تصاویر و ویدیوهای متعددی منتشر شده که گفته می‌شود از نمایشگر ۵.۶ اینچی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، بدنه پلاستیکی و تراشه میان‌رده اسنپ‌دراگون ۶۷۰ بهره می‌برد. در گزارش Nikkei آمده قیمت این گوشی از آیفون XR که قیمت پایه آن ۷۴۹ دلار است، پایین‌تر خواهد بود. همچنین در همین رابطه می‌توانیم به یک گزارش دیگر هم اشاره کنیم که بر اساس آن، پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس‌ال در فصل بهار از طریق اپراتور مخابراتی ورایزون در آمریکا عرضه خواهند شد.

پیکسل

علاوه بر این، Nikkei خاطرنشان کرده گوگل در سال جاری از یک اسپیکر هوشمند جدید، یک دوربین امنیتی و یک ساعت هوشمند پرده‌برداری خواهد کرد. سال گذشته، تیم توسعه Nest به گوگل ملحق شد تا بتوانند دوربین امنیتی جدیدی را توسعه دهند. همچنین گوگل تا حالا اسپیکرهای هوشمند زیادی را در خانواده گوگل هوم عرضه کرده و به همین خاطر معرفی مدل جدیدی از این محصول، چندان تعجب‌آور محسوب نمی‌شود.

اما موضوع معرفی یک ساعت هوشمند جدید، یک چشم‌انداز کاملا تازه‌ای را برای این شرکت ترسیم می‌کند. در ابتدا گفته می‌شد گوگل در سال ۲۰۱۸ اولین ساعت هوشمند خود را معرفی می‌کند که این شرکت در نهایت این موضوع را تکذیب کرد. اما با توجه به فروش پایین‌تر از حد انتظار ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS، گوگل برای موفقیت در این بازار کار سختی در پیش دارد و باید منتظر بمانیم تا عملکرد آن را در این زمینه مشاهده کنیم.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه