چالش عکاسی هفتگی؛ عکاسی در شب

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
عکاسی در شب

همان‌طور که می‌دانید قرار است از این پس مدرسه عکاسی موبایل دیجی‌کالا مگ هر هفته یک چالش عکاسی در اینستاگرام برگزار کند. هدف اصلی این چالش آموزش نکات و تکنیک‌های عکاسی، تشویق مخاطبان دیجی‌کالا مگ به عکاسی با هدف و برقرار کردن ارتباط بهتر و بیشتر میان علاقه‌مندان به عکاسی است.

پنجشنبه‌ی هر هفته موضوع چالش عکاسی هفتگی در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ اعلام خواهد شد. موضوع اولین چالش عکاسی هفتگی دیجی‌کالا مگ، عکاسی از زوایای غیرمعمول بود که برندگان نهایی آن روز چهارشنبه ۲۹ آذر در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ معرفی شدند. این هفته با توجه به تقارن بلندترین شب سال یعنی شب یلدا با با روز آغاز چالش عکاسی هفتگی، موضوع عکاسی در شب را انتخاب کردیم.

همیشه این موقع از سال طولانی‌ترین شب‌های سال را سپری می‌کنیم. پس بیشترین فرصت را داریم تا در شب عکاسی کنیم. شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید، ولی شب سرشار از سوژه‌های جذاب و زیبا است. از آسمان زیبای شب گرفته تا آتشی که برای گرم شدن روشن کرده‌اید، شب سوژه‌های بی‌شماری را برای عکاسی در دل خود جا می‌دهد. هنگام عکاسی در خانه علاوه بر نورهای طبیعی می‌توانید از نورهای مصنوعی هم استفاده کنید. چراغ‌ها می‌توانند سوژه‌های شما را روشن کنند و خودشان هم سوژه‌های جالبی برای عکاسی هستند. اگر اندکی خلاقانه بنگرید، منابع نوری مختلفی در اطراف شما وجود دارد. برای مثال در عکس زیر صورت کودک تنها با نور نمایشگر یک آیپد روشن شده است. برای نورپردازی می‌توانید از نمایشگر گوشی، چراغ قوه، شمع یا حتی نور یخچال استفاده کنید.

برای شرکت در چالش عکاسی این هفته‌ی دیجی‌کالا مگ، عکس‌های خود را با هشتگ‌های dkmag_photo و dkmag_photo2 در اینستاگرام منتشر و اکانت اینستاگرام دیجی‌کالا مگ digikalamag@ را روی عکس‌های خود تگ کنید. هیچ محدودیتی از نظر تعداد عکس و نوع دوربین برای شرکت در این چالش وجود ندارد. بهترین عکس‌ها با معرفی عکاس در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ منتشر خواهد شد.

اینستاگرام

عکاسی با موبایل در خانه - نور مصنوعی ۲

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه