چه خبر از BlizzCon 2015؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بلیزارد سازنده بازی‌های World of WarCraft و StarCraft هرساله نمایشگاهی به نام بلیزکان (BlizzCon) را برگزار می‌کند تا بازی‌های جدیدش را به نمایش در بیاورد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه بلیزکان را می‌توان از طریق کنسول ایکس‌باکس وان مشاهده کرد. همچنین احتمال دارد که نسخه الحاقی جدیدی برای بازی Hearthstone هم به‌نمایش در بیاید.

بلیت‌های این نمایشگاه از هم اکنون به پایان رسیده و بسیاری از علاقه‌مندان به استودیوی بلیزارد و بازی‌های آن نمی‌توانند در این همایش حضور داشته باشند. به‌تازگی مایکروسافت اعلام کرده که علاقه‌مندان می‌توانند مراسم افتتاحیه نمایشگاه بلیزکان را از طریق ایکس‌باکس وان مشاهده کنند.

این اولین همکاری مایکروسافت و شرکت بلیزارد به حساب می‌آید. درحالت کلی برای تماشای مراسم افتتاحیه به‌صورت آنلاین، باید بلیت مجازی خریداری کرد. هنوز مشخص نیست که کاربران ایکس‌باکس وان برای تماشای این مراسم باید بلیت تهیه کنند یا خیر. همچنین همکاری مایکروسافت و بلیزارد می‌تواند بیانگر عرضه شدن یک بازی جدید از سوی بلیزارد برای کنسول ایکس‌باکس وان باشد.

نمایشگاه بلیزکان در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان ماه برگزار می‌شود و اگر برای تماشای آن نیازی به بلیت مجازی نباشد، تمام کاربران کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند آن را به صورت زنده مشاهده کنند. البته مشخص شده که بلیت مجازی را می‌توان با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار خریداری کرد. با خرید این بلیت به آیتم‌های مخصوصی در برخی بازی‌های بلیزارد دسترسی پیدا می‌کنید.

بازی Hearthstone

درحالی که این نمایشگاه ماه آینده برگزار می‌شود، بسیاری از بازی‌کننده‌ها منتظر شنیدن خبرهایی درباره نسخه جدید بازی دیابلو ۳ یا عنوان Hearthstone هستند. تا این لحظه دو نسخه الحاقی برای بازی Hearthstone عرضه شده که مضامین جدیدی به این عنوان اضافه کرده‌اند. در شایعات گفته شده که احتمال دارد بلیزارد یک نسخه اضافه شونده برای بازی Hearthstone عرضه کند که روند بازی ماجراجویی را به همراه می‌آورد و بازی‌کننده‌ها می‌توانند آن را به صورت تک‌نفره پشت‌سر بگذارند.

به احتمال زیاد در ماه آینده خبرهای بیشتری درباره بازی‌های بلیزارد منتشر خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علیرضا

    کلاً خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قدیمی هست این خبر .
    ولی خوشم میاد هر جا سرک میکشی میبینی که یه حرف از Blizzard هست ، اللبته بهترین بازیش Diablo I,II,III هستش….

    1. امیر

      آقا کجا این خبر قدیمیه‌؟ واسه دیروزه! دیگه چه برسه به “خیلی خیلی خیلی خیلی….”!
      نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۵ قراره تا یه ماه دیگه برگزار شه و خبر برنامه‌هایی که برای این نمایشگاه برنامه ریزی شده دیروز اومده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه