چگونه عکس‌های اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

وقتی مشغول گشت و گذار در حساب‌های کاربری مختلف در اینستاگرام هستید، به عکس‌های جالب زیادی بر می‌خورید؛ عکس‌هایی که دل‌تان می‌خواهد آن‌ها را ذخیره کنید.

اپ‌ها و سایت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند امکان ذخیره‌ی عکس‌های اینستاگرام را با امکانات فراوان برای‌مان فراهم کنند.

با توجه به اینکه اینستاگرام مستقیما اجازه‌ی دانلود عکس‌ها را نمی‌دهد، احتمالا یکی از این دو راه را انجام می‌دهید: از عکسی که در مقابل‌تان است با استفاده از قابلیت گوشی اسکرین‌شات می‌گیرید، یا اینکه آن عکس را در نسخه‌ی وب اینستاگرام پیدا و ذخیره‌اش می‌کنید. البته ذخیره کردن عکس‌ها روی نسخه‌ی وب هم با اینکه نیازی به نرم‌افزار خاصی ندارد، اما دنگ و فنگ‌های خاصی برای خود دارد.

با این حال، نرم‌افزارهایی هستند که این امکان را فراهم می‌کنند تا به راحتی عکس‌های اینستاگرام را ذخیره کنید. این نرم‌افزارها اکثرا رایگان هستند و حتی به شما این اجازه را می‌دهند تا عکس‌های یک حساب کاربری را با هم و به‌صورت یک‌جا دانلود کنید.

در ادامه دو نرم‌افزار مختلف را معرفی می‌کنیم تا ذخیره‌ی تصاویر اینستاگرام برای‌تان راحت‌تر شود.

Instagrabber

اگر از نسخه‌ی وب اینستاگرام استفاده می‌کنید، نرم‌افزار Instagrabber می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های‌تان باشد. این نرم‌افزار رایگان است و حتی نیازی هم به ثبت نام ندارد.

استفاده از این نرم‌افزار تحت وب بسیار ساده است. تنها کافی است تا صفحه‌ی این نرم‌افزار را باز و سپس نام حساب کاربری مورد نظرتان را وارد کنید. سپس کلید Search را بزنید تا تمام عکس‌ها برای‌تان نمایش داده شوند.

AX1 AX2

عکسی را که می‌خواهید دانلود کنید پیدا و روی آن کلیک کنید. عکس باز می‌شود و سپس با اشاره کردن روی گزینه‌ی سبزی که در پایین است و Save image نام دارد، می‌توانید آن عکس را ذخیره کنید. عکس در صفحه‌ی جدیدی باز می‌شود. حالا می‌توانید آن را مثل هر عکس دیگری ذخیره کنید.

AX3 AX4

Photo Saver for Instagram

ذخیره‌ی عکس‌های اینستاگرام روی اندروید با استفاده از اپ‌های زیادی که روی گوگل پلی است بسیار راحت شده. اپ‌های زیادی هستند که با حساب کاربری شما در اینستاگرام همگام‌سازی (Sync) می‌شوند و این امکان را برای‌تان فراهم می‌کنند تا تمام دنبال‌کننده‌های خود را ببینید و عکس‌های‌شان را ذخیره کنید.

نرم‌افزار Photo Saver for Instagram می‌تواند کارتان را راه بیاندازد. اپ را دانلود و اجرا کنید. پس از وارد کردن اطلاعات حساب اینستاگرام‌تان، می‌توانید تمام عکس‌هایی که لایک کرده‌اید و کسانی که دنبال می‌کنید را ببینید. سپس این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا هر عکسی که می‌خواهید را انتخاب و سپس همه را با هم ذخیره کنید.

عکس‌ها را با اشاره کردن روی آن‌ها انتخاب کنید و سپس روی آیکون ذخیره در بالای نرم‌افزار بزنید. Ok را بزنید و تمام عکس‌هایی که انتخاب کرده بودید دانلود می‌شوند.

می‌توانید منوی بالای نرم‌افزار را هم باز و با انتخاب Select All، تمام عکس‌ها را ذخیره کنید.

AX5

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar saeed

    ممنون از لطفتون که جواب دادین. http://www.instagrabbr.com/ آدرس سایت هست.

  2. Avatar هنا

    instagrabber اپلیکیشن داره که. منتها فکر کنم چون تحریمیم تو google play نمیاد وقتی سرچ میکنی

  3. Avatar saeed

    باسلام. بابت مطالب مفیدتون تشکر میکنم. نرم افزار Instagrabber از کجا میتونم دانلود کنم؟ هرچه سرچ کردم پیدا نشد. ممنون راهنمایی کنید.

    1. Insragrabber تحت وب است. یعنی باید به وب‌سایت‌اش بروید و به راحتی عکس‌ها را بگیرید. اسم سایت را سرچ کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه