چینی‌ها تصمیم دارند دیگر از اپل کپی نکنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی شرکت چینی Doogee ایمیلی به وب‌سایت GizChina ارسال کرده است. این شرکت در ایمیل خود اعلام کرده که شرکت‌‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند باید طراحی و تولید گوشی‌هایی شبیه به آیفون با لبه‌های گرد را فراموش کنند.

به‌نظر می‌رسد شرکت‌ چینی Doogee، قصد دارد در طراحی گوشی‌های هوشمند از روش منحصر به‌فرد خود استفاده کند و گوشی‌هایی با ظاهری متفاوت از محصولات اپل را تولید و عرضه کند.

این شرکت همچنین اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند معرفی نشده‌ی Doogee F5 منتشر کرده و معتقد است در گوشی هوشمند Doogee F5 از هیچ‌کدام از ایده‌های اپل کمک نگرفته و طراحی آن منحصر به‌فرد است.

شرکت سازنده در این محصول یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi قرار داده است. همچنین محافظ صفحه‌نمایش در این دستگاه گوریلا گلس ۳ است.توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست مدیاتک ۶۷۵۳ که در آن یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود. همچنین شرکت سازنده در این گوشی یک پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T720 هم قرار داده است.

در گوشی هوشمند Doogee F5 یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد. همچنین ظرفیت حافظه‌ی رم در این محصول ۳ گیگابایت است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت ۴G LTE اشاره کرد.

لازم به‌ذکر است که شرکت سازنده‌ روی قاب پشتی این دستگاه قابلیت پشتیبانی از فناوری حسگر اثر انگشت را قرار داده است. نکته‌ی جالب در مورد این فناوری، عکس‌العمل‌های متفاوت در هنگام استفاده از آن است. به‌طور مثال اگر کاربر انگشت خود را به‌مدت نیم ثانیه روی این سنسور نگه دارد، قفل گوشی باز می‌شود و اگر به مدت یک و نیم ثانیه انگشت خود را روی سنسور نگه دارد لیست آخرین اپلیکیشن‌های باز شده، نمایش داده می‌شود.

براساس آخرین اخبار منتشر شده، شرکت Doogee قصد دارد این محصول را در ماه آینده با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار معرفی و در بازار عرضه کند.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه