کاربران اندرویدی خریدار حدود ۱۵ درصد از مدل‌های آیفون هستند

۵ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، در ۶ ماه منتهی به ماه مارس ۲۰۱۸، کاربران اندرویدی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از مدل‌های جدید آیفون‌ را خریداری کرده‌اند. مطابق انتظار، بیشترین مدل‌های خریداری شده از جانب این کاربران، آیفون ۸ و ۸ پلاس است که ۴۰ درصد این آمار را در بر می‌گیرد. در بین مدل‌های قدیمی‌تر هم، سری آیفون‌ ۷ با ۲۵ درصد از آمار فروش و آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس با ۱۵ درصد از این آمار، در رتبه‌های بعدی قرار دارند. هردوی این سری گوشی‌ها، در بین کاربران iOS طرفداران چندان زیادی ندارند. گوشی آیفون SE با وجود اینکه سن و سال زیادی دارد، اما ۱۰ درصد از این آمار در برمی‌گیرد. چنین استقبالی مطمئنا به قیمت پایین این گوشی برمی‌گردد.

علی‌رغم پرطرفدارتر بودن مدل‌های ارزان‌تر، آیفون X هم موفق به جلب نظر تعدادی از کاربران اندرویدی شده است. اما باید بگوییم این گوشی در رتبه‌ی آخر قرار گرفته. در حقیقت، کمتر از ۱۰ درصد از کاربران اندرویدی در طی این ۶ ماه این گوشی را خریده‌اند. این در حالی است که این گوشی در بین کاربران iOS، بعد از سری آیفون ۸ در رتبه‌ی دوم قرار دارد.

روی هم رفته، اپل با بهره‌گیری از روش‌های بازاریابی مختلف، همواره در تلاش است مشتری‌های جدیدی را برای آیفون‌های خود پیدا کند. یکی از این روش‌ها، عرضه‌ی مدل‌های مختلف آیفون با قیمت‌های متنوع است. با توجه به این آمار، به نظر می‌رسد این اقدامات اپل تا حدی موفقیت‌آمیز بوده و توانسته توجه برخی از کاربران اندرویدی را به سمت استفاده از گوشی‌های ساخت خود جلب کند.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه