کارگردانان «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» برای آمازون سریال می‌سازند

۹ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کارگردانان انتقام جویان

مهم‌ترین خبر سینما و تلویزیون جهان روز گذشته احتمالا این بود که برادران روسو، آنتونی و جو روسو قرار است برای ساخت یک سریال با شبکه آمازون همکاری کنند. در بیانیه‌ای روز گذشته اعلام شد که استودیوهای آمازون با کارگردانان انتقام جویان : جنگ ابدیت یعنی آنتونی و جو روسو وارد مذاکره شدند. آنتونی و جو روسو در تور کنفرانس‌های مطبوعاتی «انتقام‌جویان» این پیغام را به منتقدان دادند اما از ذکر جزییات این همکاری خودداری کردند. مطبوعات شرح زیر را منتشر کردند:

استودیوهای آمازون می‌خواهند یک سریال با روایت جهانی کاملا رادیکال با همکاری برادران روسو بسازند. سریالی که سطوح داستانی متفاوت آن در کشورهای مختلف اتفاق بیفتد. به عنوان بخشی از همکاری برادران روسو این آزادی خلاقانه را خواهند داشت تا روی جاه‌طلبی‌های خودشان تمرکز کنند. به این معنی که تماشاگران ویدیوهای prime آمازون را در اختیار داشته باشند و مرزهای روایت را بازتعریف کنند. سریال اصلی که ساخته خواهد شد به عنوان موتور آغاز ساخت سریال‌های محلی برای هر کشور خواهد بود که در همان کشور هم تولید شوند. همه سریال‌های محلی تجربه جدیدی از سرگرمی به مخاطبان‌شان اهدا می‌کنند و تماشاگران وارد جهان‌های جدیدی خواهند شد.

جنیفر سالک رییس استودیوی آمازون هم در این رابطه گفته است:

برادران روسو روی فرهنگ عامه تاثیر فوق‌العاده‌ای گذاشتند. خلاقیت فوق‌العاده آنها هم در «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و هم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» روی جریان فرهنگی مردم در سرتاسر جهان تاثیر گذاشتند. آنها سطح توقع مخاطبان را در سرتاسر دنیا بالا بردند و مشتاقیم که هر چه زودتر این کار را برای کاربران اصلی (prime) آمازون هم انجام بدهند. ما برای همکاری با آنتونی و جو روسو و کمپانی‌شان هیجان‌زده هستیم چون آنها این فرانشیز بین‌المللی باورنکردنی چند وجهی را ساخته‌اند.

فیلم‌های ابرقهرمانی برادران روسو فروش و سود فوق‌العاده‌ای هم کرده‌اند. آنها با «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» یکی از سودده‌ترین و در عین حال تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی قرن بیست و یکم را ساختند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه