کاشکی آیفون ۸ این شکلی بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شایعات درباره‌ی آیفون ۸ و ظاهر آن بسیار زیاد است. محصولی که گفته می‌شود با صفحه نمایش OLED خمیده راهی بازار می‌شود و دکمه‌ی خانه‌ هم روی این گوشی قرار نگرفته است. این تغییرات باعث شده که هر کسی ایده‌ی خودش را درباره‌ی ظاهر آیفون ۸ داشته باشد.

iPhone-8-Siri-4

به‌تازگی Gabor Balogh طرحی‌هایی از آیفون ۸ منتشر کرده که خیلی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. او در این طراحی سعی کرده که گوشی جدید اپل از لبه‌های بسیار باریکی برخوردار باشد و صفحه نمایش هم بیشترین فضا از سطح گوشی را به خودش اختصاص دهد. او در این تصاویر دستیار صوتی سیری را به دنیای واقعیت افزوده برده و نشان داده که این دستیار صوتی به چه صورت می‌تواند اطلاعات مختلفی از محیط اطراف به کاربران بدهد. حتی در این طرح‌ها به این موضوع هم اشاره می‌شود که سیری به چه شکل می‌تواند ضربان قلب افراد را اندازه بگیرد.

در حالی که این تصاویر بسیار زیبا و شگفت‌انگیز هستند، نباید انتظار این را داشته باشید که اپل آیفون ۸ را به این شکل راهی بازار کند. البته که خیلی دوست داشتیم واقعا آیفونی به این شکل ساخته و راهی بازار شود. در ادامه می‌توانید طرح‌های مربوط به آیفون ۸ را ببینید:

منبع: myportfolio

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Armin

    من خودم با ایفون تا حالا اصلا حال نکردم به خاطر طراحی و حاشیه زیاد و سیستم عاملش و اینکه دست همه هست ولی اگه همچین چیزی بزنه که عمرا بزنه اولین نفر هر چقدر پولش باشه میخرم.

  2. امين

    سلام.
    جالبه که در سه تصویر، جای انگشتان دست، حتی عوض هم نشده. هر سه عکس، یه تصویر خالی از یه گوشی رو در دست یه نفر نشون میده که هر سه، یکسان هستند، و بعدش توی صفحه اون گوشی، با فوتوشاپ، عکس و توضیحات انداختن.

    1. reza ch

      آره دقیقا 🙂

  3. Kiosk

    خوشگله.. امیدوارم یه چیزی تو همین مایه ها باشه.. مرسی آقای نوردوست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه