نیکون از سری کامپکت‌های پیشرفته‌ی خود رونمایی کرد

۹ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه

شرکت نیکون از سری دوربین‌های کامپکت جدیدی رونمایی کرده است که سنسورهای یک اینچی دارند. این کامپکت‌های گران‌قیمت، برای رقابت با دوربین‌هایی مثل Sony RX100 ساخته شده‌اند.

نیکون برای رقابت با سری دوربین‌های RX100 سونی، امکان ضبط ویدیو با وضوح تصویر ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را هم در این دوربین‌ها قرار داده است.

هر سه دوربین معرفی شده در سری جدید DL، یک سنسور ۲۰.۸ مگاپیسکلی یک اینچی دارند که شرکت نیکون قبلا از آن‌ها در دوربین‌های سری ۱ استفاده کرده است. سه دوربین جدید نیکون کم و بیش مشخصات یکسانی دارند، اما مقدار زوم آن‌ها فرق می‌کند. نیکون مدل‌های سری جدید DL را به ترتیب از ضعیف‌ترین تا قوی‌ترین DL24-85 ،DL18-50 و DL24-500 نام‌گذاری کرده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

 DL18-50

دوربین‌های جدید نیکون با توجه به اندازه‌ی کوچک‌شان، بسیار قوی هستند. دوربین‌های سری DL می‌توانند در حالت فوکوس خودکار پشت سر هم (Continuous Autofocus) بیست عکس در ثانیه ثبت و در حالت فوکوس خودکار ثابت، ۶۰ عکس در ثانیه بگیرند. تمام این دوربین‌ها از فوکوس خودکار هیبریدی دوربین‌های نیکون هم بهره می‌برند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

DL24-500

نیکون برای اینکه بتواند با سری دوربین‌های RX100 سونی رقابت کند، امکان ضبط ویدیو با وضوح تصویر ۴K و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را هم در این دوربین‌ها قرار داده است. دوربین‌های جدید نیکون می‌توانند حتی در وضوح تصویر ۴۰۰ در ۱۴۴ پیکسل، در سرعت ۱۲۰۰ فریم در ثانیه عکس‌برداری کنند. حداکثر سرعت فیلم‌برداری با وضوح ۱۰۸۰p هم ۱۲۰ فریم در ثانیه و در وضوح ۷۲۰p هم ۲۴۰ فریم در ثانیه است.

‌‌‌‌‌‌

DL24-85

سه دوربین جدید نیکون قابلیت SnapBridge را هم که اجازه می‌دهد تصاویر را با تکنولوژی بلوتوث به اشتراک گذاشت، در خود جای داده‌اند.

دوربین‌های سری DL نیکون در تابستان سال آینده عرضه خواهند شد و قیمت‌گذاری آن‌ها هم از این قرار است:

  • DL24-85
    ۶۴۹ دلار
  • DL18-50
  • ۸۴۹ دلار
  • DL24-500
    ۹۰۰ دلار

‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محسن مقداری

    قیمت DL18-50 و DL24-85 رو جابجا نوشته اید…

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      سلام. ممنون از توجه‌تون.

      1. Avatar محسن مقداری

        سپاس از سرعت عمل شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه