ویدیوی کانسپت‌های جذاب دایهاتسو را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر یادتان باشد، دیروز خبری از معرفی محصولات شرکت دایهاتسو را در نمایشگاه خودرو توکیو منتشر کردیم. این شرکت ژاپنی با تعدادی از کانسپت‌های جالب و شگفت‌انگیز در مراسم حاضر شد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، دایهاتسو ۵ کانسپت جدید و متفاوت را در این رویداد آورده که DN Compagno، DN Pro Cargo، DN Trec، DN Multisix و  DN U-Space  نام دارند.

در ویدیو اول ۲ کانسپت از شرکت دایهاتسو با نام‌های DN Pro Cargo و DN Compagno را می‌توانیم ببینیم.  کانسپت اول یک پیکاپ بانمک با طراحی جالب است که به عنوان یک خودروی حمل بار و خانوادگی شمرده می‌شود. این کانسپت احتمالا برای رفع نیازهای یک خانواده برای سفر و گردش طراحی شده است. کانسپت دوم یک ماشین سواری قرمز با طراحی جذاب و مشخصات فنی متوسط است. در مورد مشخصات فنی این خودرو به پیشرانه‌ی ۱ لیتری توربوشارژ و یک مدل هیبریدی مجهز به موتور بنزینی ۱.۲ لیتری اشاره شده است. توجه شما را به ویدیو این دو خودرو جلب می‌کنیم.

در ویدیو دوم به ۲ کانسپت جدید از شرکت دایهاتسو نگاهی می‌اندازیم. ۲ خودروی کراس‌اور یا اصطلاحا شاسی‌بلند که طراحی متفاوتی نسبت به رقبای فعلی بازار دارند. نام اولین کراس‌اور، DN Trec است. این کانسپت ظاهری مدرن، ابعاد بزرگ و در عین حال، موتور کوچکی دارد! موتور این ژاپنی ۱ لیتری است که البته شنیده شده که مدل هیبریدی این خودرو با موتور بنزینی ۱.۲ لیتری هم ممکن است در آینده عرضه شود. خودروی دوم DN Multisix نام دارد؛ شاسی‌بلند بزرگ و خانوادگی که ۳ ردیف صندلی دارد و به یک پیشرانه‌ی بزرگ‌تر ۱.۵ لیتری مجهز شده است. در ادامه می‌توانید کلیپی کوتاه از این ژاپنی‌های دوست‌داشتنی را ببینید.

نکته‌ی مهم در مورد تمام این کانسپت‌ها، طراحی مدرن و متمایز آن‌ها با خودروهای فعلی بازار است. میان این کانسپت‌ها، کدام‌یک از نظر شما جذاب‌تر است؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    یعنی توربوش چه بوستی باید داشته باشه که از یه موتور ۱ لیتری بتونه برای این هیکل نیروی کافی رو بگیره!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه