کانن دوربین SX620 HS را معرفی کرد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت کانن به‌تازگی دوربین کامپکت SX620 HS را معرفی کرد. این دوربین Superzoom می‌تواند از اجسامی که در محیط‌های بسیار دور قرار دارند هم عکاسی کند.

دوربین SX620 HS توانایی عکاسی از مناظر بسیار دور را دارد.

دوربین‌های کامپکت به دلیل اینکه به راحتی قابل حمل هستند، مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرند. شرکت کانن هم برای اینکه بتواند نظر این دست از مردم را به سمت محصولات خودش جلب کند، دوربین جدیدی به نام SX620 HS را معرفی کرد. این دوربین توانایی زوم اپتیکال تا ۲۵X را دارد و از لنزی با فاصله‌ی کانونی ۲۵-۶۲۵ بهره می‌برد. همچنین کانن دوربین جدید خودش را به تکنولوژی لرزشگیر هوشمند تصاویر مجهز کرده تا لرزش دست کاربران موجب تار شدن تصاویر نشود.

این دوربین از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و با پردازنده‌ی +DIGIC 4 شرکت کانن کار می‌کند. دوربین SX620 HS توانایی ضبط فیلم با کیفیت FullHD را دارد به یک صفحه نمایش ۳ اینچی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های محصول جدید کانن می‌توان به Wi-Fi و NFC برای انتقال اطلاعات اشاره کرد.

دوربین SX620 HS در رنگ‌های مختلف با قیمت ۲۸۰ دلار در اواسط خرداد ماه راهی بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo‌‌‌

‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حمیدرضا مژده

    پردازشگر تصاوریرش که خیلی قدیمیه! ظاهرا فقط طراحیش جدیده، چه نوآوری کردن؟ البته بجز وای فای و ان اف سی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه