کانن دو دوربین جدید در سری PowerShot معرفی کرد

۲۹ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت کانن از دو دوربین جدید در سری دوربین‌های PowerShot رونمایی کرده است. دو دوربین جدید G7 X Mark II و SX720 HS قرار است جایگزین مدل‌های فعلی G7 X و SX710 HS شوند.

کانن سنسور دو دوربین جدیدش را تغییر نداده است.

دوربین G7 X Mark II از نظر ظاهری شبیه به مدل قبلی‌اش است؛ با این حال، جنس جلوی بدنه‌ی آن بافت جدیدی پیدا کرده است. این دوربین از همان سنسور یک اینچی مدل G7 X استفاده می‌کند و لنز آن هم فاصله‌ی کانونی ۱٫۸ تا ۲٫۸ دارد. با این حال، لرزش‌گیر Mark II نسبت به مدلی اصلی ارتقا یافته است و بهتر از قبل، حرکات را تشخیص می‌دهد.

G7 X Mark II اولین دوربین کانن است که از پردازنده‌ی جدید Digic 7 بهره می‌برد. شرکت کانن می‌گوید که این پردازنده، قدرت بسیار بیشتری دارد و می‌تواند با سرعت بالاتری از قبل، هدف‌های‌اش را دنبال کند. این پردازنده‌ی جدید هم‌چنین قابلیت کاهش نویز بیشتری دارد. حداکثر ISO این دوربین برابر با ۱۲۸۰۰ است، اما این مقدار قابلیت افزایش به ۲۵۶۰۰ هم دارد.

تعداد عکس‌هایی که این دوربین به صورت خام و در ثانیه می‌گیرد، نسبت به مدل قبلی‌اش از ۶٫۵ عکس به ۸ عکس در ثانیه افزایش یافته است. دوربین G7 X II هم‌چنین قابلیت بهبود نورپردازی خودکار (Auto Lighting Optimizer) دوربین‌های سری EOS را هم دارد.

canon_powershot_g7x_markii_9

Canon Powershot G7X Mark II

canon_powershot_g7x_markii_7

Canon Powershot G7X Mark II

دوربین دیگری که کانن از آن رونمایی کرده، SX720HS است و همانطور که از نام‌اش پیداست، در خانواده‌ی دوربین‌های کامپکت سری SX جای می‌گیرد. طراحی این مدل جدید، بسیار صاف‌تر از مدل‌هایی مثل SX710 است؛‌ با این حال، اندازه‌ی دوربین کم و بیش تغییری نکرده است. با این اوصاف، کانن از یک لنز بلندتر در این دوربین استفاده کرده که بزرگ‌نمایی اپتیکال را از ۳۰ برابر به ۴۰ برابر افزایش داده است.

به غیر از افزوده شدن یک کلید مختص وای-فای و قابلیت‌های جدید NFC، مشخصات این دوربین تغییر چندانی نکرده است. این دوربین همان سنسور ۲۰٫۳ مگاپیسکلی مدل قبلی را دارد و پردازنده‌اش هم تغییری نکرده است. دوربین SX720 HS می‌تواند ویدیوهایی با وضوح تصویر Full HD و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

دوربین G7 X Mark II قرار است در ماه می سال جاری میلادی (اردیبهشت ۱۳۹۵) و با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه شود. دوربین SX720 HS هم ۳۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده و تا ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

canon_powershot_sx720hs_6

Canon Powershot SX720 HS

canon_powershot_sx720hs_4

Canon Powershot SX720 HS

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه