کاهش درآمدهای HP در سه ماه‌ی سوم سال ۲۰۱۵

۱ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HP علیرغم تغییرات تشکیلاتی‌ای که اخیرا داشت، روز به روز سودش کمتر می‌شود. نتایج آمار درآمد‌های این شرکت برای سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ میلادی گویای این موضوع هستند.

شرکت HP نتایج درآمدهای مربوط به سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر کرده که نشان‌دهنده‌ی افت قابل توجه نرخ سود این شرکت است.

فروش این شرکت در مقایسه با سال گذشته، به میزان ۸.۱۱ درصد افت داشته و از ۲۷.۵۸۵ میلیارد دلار به ۲۵.۳۴۹ دلار رسیده است. درآمد خالص HP به میزان ۱۳.۳ درصد کاهش داشته و از ۹۸۵ میلیون دلار به ۸۵۴ میلیون دلار سقوط کرده است.

درآمد حاصل از محصولات و خدمات مهم HP کاهش چشمگیری داشته، به عنوان مثال سیستم‌های شخصی ۱۳ درصد، پرینترها ۱۲ درصد و خدمات تجاری ۶ درصد افت درآمد داشته‌‌اند. میزان صادرات شرکت HP هم روند نزولی داشته و این شرکت ۲۰ درصد کامپیوتر شخصی و ۳ درصد نوت‌بوک‌های کمتری صادر کرده است.

hp_q315_earningspresent_03

در تاریخ دهم آبان امسال شرکت HP به دو شرکت مجزای .HP Enterprise Inc و .HP Inc تقسیم خواهد شد. شرکت دوم با مدیریت «داین ویزلر» (Dion Weisler) اداره خواهد شد و «مگ ویتمن» (Meg Whitman) ریاست گروه‌های کامپیوتر شخصی و پرینتر را به عهده خواهد داشت. در این میان، «پت روسو» (Pat Russo) هم در شرکت HP Enterprise Inc. بر صندلی ریاست خواهد نشست و گروه‌های نرم‌افزار، خدمات و تکنولوژی‌های مربوط به شبکه‌های تجاری را اداره خواهد کرد.

hp_q315_earningspresent_04 hp_q315_earningspresent_07

منبع: NotebookCheck

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه