اپل در ژاپن قیمت آیفون XR را پایین می‌آورد

۱ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون XR

طبق گزارشی که ساعاتی قبل منتشر شده، اپل قصد دارد قیمت آیفون XR را در ژاپن پایین بیاورد. در این گزارش وال استریت ژورنال آمده که این تخفیف‌ها به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده عملی می‌شود.

یکی از مقامات اپراتورهای مخابراتی ژاپن در همین زمینه می‌گوید: «ارائه تخفیف آن هم حدود یک ماه پس از عرضه نه‌تنها برای شرکت اپل، بلکه در بین تمام سازندگان گوشی‌های هوشمند اقدام کم‌سابقه‌ای محسوب می‌شود.» در همین رابطه باید به گزارش دیگری اشاره کنیم که طبق آن، اپل به کارخانه‌های سازنده دستور داده تولید گوشی‌های آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را به دلیل فروش پایین‌تر از حد انتظار این گوشی‌ها، پایین بیاورند.

آیفون XR

بخشی از تصمیم اپل برای ارائه آیفون XR ارزان‌تر به این موضوع برمی‌گردد که با وجود عرضه این گوشی، هنوز آیفون ۸ در ژاپن طرفداران بسیار زیادی دارد و این شرکت امیدوار است که با کاهش قیمت آن، افراد بیشتری آیفون XR را خریداری کنند. همچنین بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، با وجود اینکه اپل در فروشگاه‌های خود دیگر آیفون X را به فروش نمی‌رساند، اما برخی از کارخانه‌ها تولید این گوشی را از سر گرفته‌اند. اگر اپل قصد فروش این گوشی‌های آیفون X را در ژاپن دارد، این اولین باری نیست که یک کمپانی، تولید محصولات قدیمی از رده خارج شده را برای برخی از بازارهای محدود از سر گرفته است.

اما طبق گفته‌های منابع آگاهی که با وال استریت ژورنال مصاحبه کرده‌اند، به‌نظر می‌رسد تولید دوباره آیفون X به پنل‌های اولد سامسونگ برمی‌گردد. بر اساس این گزارش، اپل تعداد زیادی از این پنل‌ها را برای آیفون XS و XS مکس سفارش داده و حالا که آمار تولید این گوشی‌ها کاهش یافته است، اپل قصد دارد از این پنل‌های اولد در ساخت آیفون X استفاده کند.

منبع: MacRumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه