رقابت شدید ال‌جی را مجبور به کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند کرده است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس گزارش‌های منتشر شده از کره‌ی جنوبی، شرکت ال‌جی به دلیل رقابت با دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مجبور شده قیمت گوشی‌های پرچمدارش را کاهش دهد.

به‌نظر می‌رسد شرکت ال‌جی برای رقابت با شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های موبایل، مجبور شده قیمت گوشی‌های هوشمند خود را کاهش دهد.

بنا بر گزارش‌های منتشر شده از اپراتور SK Telecom در کشور کره‌ی جنوبی، ۱۷ مدل از گوشی‌های ساخته شده توسط شرکت ال‌جی با میانگین قیمت ۱۵۰ دلار در بازار عرضه شده و به‌فروش می‌رسند.

این در حالی است که شرکت سامسونگ به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند و رقبای ال‌جی در این کشور، محصولات خود را با میانگین قیمت ۳۵۵ دلار عرضه کرده و به‌فروش می‌رساند. همچنین شرکت اپل هم محصولات خود را با میانگین قیمت ۷۳۵ دلار در بازار می‌فروشد.

شرکت ال‌جی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی، شرایط مالی خوبی را پشت سر نگذاشته است. درآمد بخش موبایل این شرکت در این دوره تقریبا صفر بوده است. به این معنی که سود بخش موبایل ال‌جی در سه ماهه دوم امسال ۹۹٫۷ درصد کاهش داشته است. همچنین فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی در سال جاری میلادی در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل از نظر تعداد، ۳ درصد کاهش داشته است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه