کاورهای چرمی آیپد پرو را ببینید

۱۷ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل در کنفرانس WWDC 2017 آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و مدل جدیدی از آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی را معرفی کرد. تبلت‌هایی که از قلم مخصوص هم پشتیبانی می‌کنند و از سخت افزار و ویژگی‌های نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ای هم بهره می‌برند؛ اما این تمام ماجرا نبود. اپل برای اینکه بیش از پیش از طرفدارانش دلبری کند و پول بیشتری از آن‌ها به دست بیاورد، یکسری لوازم جانبی هم برای آیپد‌های جدید معرفی کرد. این لوازم شامل یکسری کاور چرمی می‌شوند که از آیپد و قلم محافظت می‌کنند.

کاوری چرمی که برای قلم در نظر گرفته شده ۱۹ دلار قیمت دارد و با خریداری آن می‌توانید ظاهر زیبا و جذابی به قلم آیپدپرو ببخشید. البته خود قلم هم ۹۹ دلار قیمت دارد. البته اگر فکر می‌کنید که قلم آیپدتان نیازی به کاور ندارد، بهتر است کار چرمی اپل برای آیپد پروهای جدید را بخرید.

این کاور چرمی بخشی هم برای نگه‌داری قلم دارد که تا قلم و تبلت را در کنار هم نگه‌دارید و هیچ وقت آن را گم نکنید. در واقع این کاور از ارزش خریدی بیشتری در مقایسه با کاور قلم برخوردار است. البته قیمت بالاتری هم دارد. برای خرید این کاور چرمی باید ۱۲۹ دلار بپردازید. به هر حال اپل همیشه محصولات گران قیمتی را راهی بازار می‌کند.

 

 

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه