کتاب صوتی پستچی رونمایی شد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آئین رونمایی از کتاب صوتی «پستچی» نوشته چیستا یثربی که به تازگی از سوی موسسه نوین کتاب گویا منتشر شده است روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه در بوستان قیطریه تهران برگزار شد. پستچی داستانی بلند و عاشقانه از چیستا یثربی است که به گفته وی بر مبنای داستانی واقعی تالیف شده است. یثربی این داستان را ابتدا در قالب یک کانال تلگرامی در فضای مجاری منتشر کرد و پس از آن کتابی بر مبنای آن در نشر قطره به چاپ رسانید.

انتشار این داستان در فضای مجازی و فضا سازی خاص آن به همراه شیوه ارائه آن در فضای مجازی از سوی نویسنده، یک موج اجتماعی ویژه را پدید آورد و منجر به ارائه توضیحات زیادی از سوی نویسنده درباره این کتاب شد.

کتاب صوتی«پستچی» با صدای فریبا متخصص، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون و از صداپیشگان محبوب رادیو تولید شده و موسیقی آن را نیز مهدی زارع ساخته است. زارع در این اثر در کنار ساخت موسیقی در مواردی نیز در میان سایر آثار موسیقایی دست به انتخاب‌هایی زده و تلفیقی از این دو را فراهم ساخته است.

مراسم رونمایی از این کتاب صوتی با حضور عوامل تولید کننده آن، خانم چیستا یثربی، فریبا متخصص، و مهدی زارع روز یکشنبه ساعت ۵ عصر در فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه صدر، بلوار قیطریه بوستان قیطریه برگزار شد.
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه