کدام گوشی‌های سال ۲۰۱۶ راحت‌تر تعمیر می‌شوند؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

المان‌های مخصوصی هستند که در زمان خرید یک تلفن‌ همراه هوشمند باید به آن‌ها توجه کنید. در کنار داشتن سخت افزار خوب و نوع سیستم عامل باید به تعمیرپذیر بودن آن هم نگاه کنید. اینکه یک گوشی خیلی راحت‌ تعمیر بشود، امتیاز ویژه‌ای به حساب می‌آید. به همین دلیل سایت iFixit که همیشه گوشی و محصولات مختلف را کالبد شکافی می‌کند و به آن‌ها امتیاز می‌دهد، گفته که گوشی LG G5 یکی از راحت‌ترین گوشی‌های بازار برای تعمیر به حساب می‌آید.

گوشی LG G5 از سایت iFixit امتیاز ۸ از ۱۰ را دریافت کرده بود که نشان می‌دهد این تلفن همراه هوشمند خیلی راحت‌ تعمیر می‌شود. البته دلیل آن هم کاملا مشخص است. ویژگی ماژولار بودن این گوشی باعث شده که قطعات آن به راحتی از یکدیگر جدا شوند.

در مکان‌های بعدی هم گوشی پیکسل شرکت گوگل و آیفون ۷ شرکت اپل قرار دارند که هر دوی آن‌ها امتیاز ۷ از ۱۰ را دریافت کرده‌اند.  گوشی گلکسی S7 اج هم با به دست آوردن امتیاز ۳ از ۱۰ به عنوان سخت‌ترین تلفن همراه هوشمند دنیا برای تعمیر شناخته شد.

اگر شما هم از LG G5 استفاده می‌کنید، می‌توانید خوشحال باشید که گوشی‌یان خیلی راحت تعمیر می‌شود.

ifixit-1

منبع: iFixit

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    چرا از سونی اسمی برده نشده؟
    به نظر من چون خرابیش خیلی خیلی کمه ، البته چون من تعمیر کار هستم تجربه شخصی خودمه که کمترین گوشی بوده که دیدم خراب بشه و وقتی هم خراب شده به قدری تعویض قطعات و تعمیرش راحته که ۹۰ درصد تعمیرات رو خود کاربر با کمی مطالعه تو اینترنت میتونه انجام بده که البته منظورم تعویض قطعات هستش نه تعمیر برد که کار تخصصی هستش.
    ولی خوب کم لطفی شده به سونی که تو این لیست جایی نداره.
    البته اگه قرار باشه تو لیست بیاد ولی اولی نباشه کلا همون بهتر که نیاد 🙂

  2. Avatar ami

    چه راحت تعمیر بشه چه سخت هیچ سودی برای ما نداره مگه ما میخوایم تعمیرش کنیم؟ مهم اینه که بسنجی قطعات کدوم گوشی ارزونه که وقتی میبری تعمیرش کنی طرف نگه هزینه تعمیرش از قیمت خود گوشیت بیشتر میشه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه