کشف مخفیگاه آزمایش پهپادهای آمازون

۱۴ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
آمازون

پهپادهای حمل کالای آمازون در یک مکان مخفی در قلب انگلستان آزمایش می‌شوند. «دنیل بوخمولر»، یکی از بنیان‌گذاران «پرایم ایر» (Prime Air)، ماه گذشته در رویدادی مطبوعاتی گفت که بزرگ‌ترین مکان محیط باز آماوزن برای آزمایش پهپاد جایی در بریتانیا است. اما تیم روابط عمومی این شرکت هیچ‌وقت حاضر نشده اطلاعاتی بیش از این بدهد.

سازمان نظارت و ارزیابی شرکت‌ها و خطوط هواپیمایی کشوری بریتانیا که پرواز پهپادها را کنترل می‌کند، به نوبه‌ی خودش از ارایه‌ی اطلاعات خودداری کرده و نگفته برای کجا به آمازون مجوز تست پهپادهایش را داده است.

قبلا چند گزارش خبر داده‌اند که این مکان در نزدیکی مرکز تحقیق و توسعه آمازون در کمبریج قرار دارد. بی بی سی هم گزارش داده که این پهپادها در جنوب شرق این شهر دانشگاهی و در مکان تاریخی Fleam Dyke and The Roman Road آزمایش می‌شوند. قبلا تصاویر کمی از این مکان وجود داشت، اما حالا Business Insider به کمبریج رفته و تصاویری از مکان آزمایش را منتشر کرده است.

جف بزوس، بنیان‌گذار آمازون، برنامه‌هایش برای پرایم ایر آمازون را در سال ۲۰۱۳ در جریان برنامه «۶۰ دقیقه» فاش کرد. این سیستم تحویل کالا با پهپاد در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و چند طراحی برای این نوع پهپادها هم منتشر شده است.

آمازون می‌خواهد از پهپادها برای تحویل بسته‌ها درب منزل و محل کار افراد در کمتر از ۳۰ دقیقه استفاده کند. این شرکت ادعا می‌کند که پهپادها، تکنولوژی سبزتر، ارزان‌تر و امن‌تر از ون‌هایی هستند که آمازون فعلا از آنها برای تحویل کالا استفاده می‌کند.

منبع:Business Insider

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه