کلید نامرئی در گوشی‌های بعدی سامسونگ

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های فعال در عرصه‌ی تکنولوژی و گجت‌ها به ویژه تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند علاقه‌ی زیادی دارند که پتنت‌های بسیاری داشته باشند؛ هر چه بیشتر بهتر.

سامسونگ، اخیرا پتنتی را به ثبت رسانده که براساس اسناد آن کلیدهای نامرئی مجازی به گوشی‌های بعدی این شرکت اضافه خواهد شد.

زیرا در آینده ممکن است مفید واقع شوند، به عنوان مثال ممکن است شرکت‌های مختلف برای نوآوری‌هایشان به ایده‌ای که قبلا در قالب پتنت توسط شرکت دیگری به ثبت رسیده نیاز داشته باشند. شرکت سامسونگ در به ثبت رساندن پتنت‌های مربوط به تکنولوژی پوشیدنی حرف اول را می‌زند، اما داشتن پتنت‌های فراوان هنر نیست و هنر اصلی در این است که آن پتنت‌ها را با موفقیت و از طریق ابتکار به محصولاتی محبوب تبدیل کند. حالا هم سامسونگ پتنتی برای کلید‌های تقریبا نامرئی به ثبت رسانده است.

patent

این پتنت اخیرا از سوی UPSTO، سازمان صدور پتنت به مخترعان و شرکت‌ها، تایید شده است و براساس آن کلید‌های مجازی تقریبا نامرئی در نزدیکی لبه‌ی صفحه‌ی لمسی تعبیه شده‌اند. به کمک این کلید می‌توان به عنوان مثال برنامه‌ی دوربین را باز کرد. احتمالا به این کلیدها می‌توان با عنوان «پدهای حسگر» اشاره کرد و خوشبختانه تنها به یک کاربرد محدود نیستند و کاربر می‌تواند به انتخاب خود از طریق آنها دستورات مختلفی را بدهد.

مثل دیگر پتنت‌ها باید دید که این ایده در واقعیت چگونه در دستگاه‌های بعدی به اجرا گذاشته خواهد شد یا اینکه آیا این ویژگی واقعا به گوشی‌های آینده‌ی سامسونگ راه خواهد یافت یا خیر.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه