طرح‌های مفهومی کنترلر‌های ایکس‌باکس وان برای خودروهای فورد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در نمایشگاه E3 امسال بود که شرکت مایکروسافت کنترلرهای Elite را برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی کرد. این کنترلرهای جدید را می‌شود به شکل بسیار زیادی شخصی‌سازی کرد. تمام دکمه‌های آن قابل تغییر هستند تا بتوان در بازی‌های مختلف تجربه‌ی بهتری به‌دست آورد. به نظر می‌رسد که مایکروسافت مدل‌های جدیدی از این کنترلر را تنها برای خودروهای فورد طراحی کرده است.

یکی از کارمندان مایکروسافت کنترلر Elite کنسول ایکس‌باکس وان را برای خودروهای فورد طراحی کرده است. البته این کنترلرها راهی بازار نخواهند شد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که به احتمال زیاد این کنترلر‌ها راهی بازار نخواهند شد و در همان حالت طراحی باقی می‌مانند. این طرح‌ها برای نمایش دادن مدل‌های جدیدتر کنترلر Elite به وجود آمده‌اند و دلیلی ندارد که مایکروسافت آن‌ها را تولید و راهی بازار کند. در این طراحی‌ها از رنگ‌های مختلف استفاده شده و تغییرات کمی هم در ظاهر آن‌ها به وجود آمده است.

یکی از آنالوگ‌های این کنترلر به شکل فرمان خودروی Ford GT طراحی شده و دکمه‌های تریگر که در پشت آن قرار گرفته‌اند هم نقش پدال گاز و ترمز را ایفا می‌کنند. مکان قرار گرفتن باتری هم به شکل شفاف ساخته شده و شباهتی به موتور خودروی Ford GT دارد.

Froza motorsport 6 controller

همان‌طور که گفتیم این کنترلر برای فروش ساخته نشده، اما بسیاری از علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های فورتزا موتوراسپورت دوست دارند که یکی از این کنترلرها را در اختیار داشته باشند. مایکروسافت باندلی از کنسول ایکس‌باکس وان را برای بازی فورتزا موتوراسپورت ۶ عرضه کرده بود.

البته چند مدل دیگر هم از این کنترلر برای خودروهای دیگر طراحی شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

Froza motorsport 6 controller
کنترلر طراحی شده برای خودروی Cobra Daytona CSX2299

Froza motorsport 6 controller

این کنترلر Elite برای خودروی GT40 Mark II ساخته شده است.

Froza motorsport 6 controller

مدل قرمز رنگ کنترلر Elite با طرح خودروی GT40 Mark IV شرکت فورد

منبع: Car and Driver

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه