مدیرعامل نینتندو: کنسول NX همانند Wii و Wii U نخواهد بود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مدیرعامل نینتندو

تاتسومی کیمیشیما (Tatsumi Kimishima) مدیرعامل شرکت نینتندو در گفتگوی با مجله‌ی Time گفته که کنسول جدید این شرکت که فعلا NX نام دارد، همانند کنسول‌های Wii و یا Wii U نخواهد بود.

کنسول جدید شرکت نینتندو متفاوت‌تر از کنسول‌های Wii و Wii U ساخته می‌شود تا تمام بازی‌کننده‌ها بتوانند از آن استفاده کنند.

تاتسومی کیمیشیما مدیرعامل شرکت نینتندو که بعد از مرگ ناگهانی «ساتورو ایواتا» (Satoru Iwata) به این سمت رسید، در گفتگویی با مجله‌ی Time گفت که کنسول جدید این شرکت مدل بعدی کنسول‌های Wii و Wii U نخواهد بود و نینتندو یک محصول کاملا جدید می‌سازد. او گفت:”کنسول NX یک محصول بسیار متفاوت خواهد بود و دستگاهی ساخته خواهد شد که برای همه‌ی بازی‌کننده‌ها جذاب باشد.”

مدیرعامل جدید نینتندو از جمله افرادی بود که باعث موفقیت کنسول‌های Wii و ۳DS در بازار بین‌المللی شد.

شرکت نینتندو درباره‌ی کنسول جدیدش صحبت نکرده، اما مشخص شده که پلتفرم بازی جدید این شرکت براساس سیستم‌عامل اندروید ساخته نشده است. همچنین در گذشته خبرهایی هم از این کنسول منتشر شده بود که به عدم استفاده از درایو نوری در این کنسول اشاره می‌کردند.

در اطلاعات دیگر گفته شده که این کنسول برمبنای تکنولوژی‌های واقعیت مجازی ساخته شده و چند حسگر مختلف هم روی آن قرار دارد که هنوز کاربرد آن‌ها مشخص نشده است.

مدتی پیش هم مشخص شد که شرکت نینتندو قصد دارد نزدیک به ۱۰ تا ۱۲ میلیون دستگاه از کنسول بازی جدیدش را در سال ۲۰۱۶ راهی بازار کند.

کنسول جدید نینتندو اگر بخواهد با پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ رقابت کند، باید سخت‌افزار بسیار قوی‌تری نسبت به Wii U داشته باشد تا بتوان بازی‌های جدید را روی آن اجرا کرد.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه