کنسول جدید نینتندو با پشتیبانی از واقعیت مجازی در سال ۲۰۱۷ می‌آید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Digitimes، کنسول جدید نینیتندو که فعلا با نام NX شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۷ وارد مرحله‌ی تولید انبوه می‌شود. همچنین مشخص شده که این کنسول به صورتی ساخته شده که از تکنولوژی‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک کنسول دستی و یک کنسول بازی خانگی استفاده کنند.

شرکت نینتندو قصد دارد بین ۹.۵ تا ۱۰ میلیون دستگاه از کنسول NX را در سال اول راهی بازار کند.

در اطلاعات جدید گفته شده که این کنسول جدید در شرکت Foxconn ساخته می‌شود و یک صفحه نمایش ۵ یا ۷ اینچی خواهد. یک دسته و جوی‌استیک هم برای این کنسول در نظر گرفته شده که به عنوان یک کنسول دستی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته این کنسول به تلویزیون هم متصل خواهد شد و بازی‌کننده‌ها می‌توانند از آن به عنوان یک کنسول خانگی استفاده کنند.

در ادامه‌ی اطلاعاتی که در سایت Digitimes قرار گرفته، مشخص شده که نینتندو میزان تولید اولیه‌ی این کنسول را کاهش داده است. به نظر می‌رسد که این شرکت سفارش تولید ۲۰ میلیون دستگاه از کنسول جدیدش را به Foxconn داده بود که این میزان به ۹.۵ تا ۱۰ میلیون دستگاه درسال اول کاهش پیدا کرده است.

منبعی که این خبر را منتشر کرده، گفته که دلیل کاهش تولید کنسول NX، کوچک‌تر شدن بازار کنسول‌ها است. البته بد نیست بدانید که تا این لحظه بیش از ۶۰ میلیون دستگاه کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به فروش رفته که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ بسیار بیشتر است.

‌‌‌

منبع: Gematsu

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه