تاریخ برگزاری کنفرانس سونی در TGS امسال مشخص شد

۸ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه Tokyo Game Show هر ساله در اواخر تابستان در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می‌شود. هدف این نمایشگاه معرفی بازی‌های ژاپنی است و در کنار آن‌ها بازی‌های غربی هم به نمایش در می‌آیند.

 

شرکت سونی اعلام کرد که در تاریخ ۲۴ شهریور در نمایشگاه Tokyo Game Show کنفرانس خبری خودش را برگزار می‌کند.

 

شرکت‌های بزرگ ژاپنی هر ساله در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و بازی‌های خودشان را به نمایش در می‌آورند. سونی از جمله شرکت‌هایی است که هر ساله در این نمایشگاه کنفرانس خبری برگزار می‌کند.
به‌تازگی این شرکت در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرده که در تاریخ ۲۴ شهریور کنفرانس خبری خودش را در نمایشگاه TGS برگزار می‌کند. از بین سه شرکت بزرگ تولید کننده کنسول‌های بازی، تنها سونی است که در نمایشگاه TGS امسال کنفرانس برگزار می‌کند. شرکت‌های نینتندو و مایکروسافت اعلام کرده‌اند که در این نمایشگاه برنامه مخصوصی نخواهند داشت. مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرده بود که قبل از نمایشگاه TGS یک مراسم مخصوص به خودش را در توکیو برگزار خواهد کرد.

snoy-tgs-1

سونی با اعلام این خبر بسیاری از بازی‌کننده‌ها را برای شنیدن اطلاعات بیشتر از بازی‌های The Last Guardian، Final Fantasy 15 و حتی عنوان‌های جدید هیجان‌زده کرده است. در حالی که سونی در نمایشگاه گیمزکام امسال کنفرانس خبری برگزار نکرد، این احتمال وجود دارد که آن‌ها در TGS سورپرایزهای مختلفی داشته باشند.

منبع: Video Gamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه